PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile urlopu?

  • 1. Data: 2004-12-23 11:44:02
    Temat: Ile urlopu?
    Od: "tucha" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Proszę o pomoc przy ustaleniu ile mam dni urlopu. W mojej firmie pracuję od 1
    czerwca br. na pełen etat. Wcześniej skończyłem liceum i studia 5 letnie. Ile
    mi przysługuje urlopu w tym roku, a ile w przyszłym?
    Dziękuję wszystkim za informację.

  • 2. Data: 2004-12-23 11:57:52
    Temat: Re: Ile urlopu?
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    tucha napisał(a):
> [...]
    > czerwca br. na pełen etat. Wcześniej skończyłem liceum i studia 5 letnie. Ile
    > mi przysługuje urlopu w tym roku, a ile w przyszłym?

    20 dni w roku.
    Proporcjonalnie oczywiście. Czyli w tym (2004) 1,66 dnia za kazdy
    miesiąc przepracowany.
    od 01.01.2005 znowu 20 dni na rok
    jak twój staz osiągnie liczbę 10 lat to będzie 26 dni
    do stażu wliczaja się studia ale teraz nie pamiętam ile lat.

  • 3. Data: 2004-12-23 12:13:04
    Od: misieq <m...@o...pl>

    emati napisał(a):

    > do stażu wliczaja się studia ale teraz nie pamiętam ile lat.

    8 lat

    --
    misieq
    gg: 1095291