PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile to kosztuje?

  • 1. Data: 2004-04-14 14:04:50
    Temat: Ile to kosztuje?
    Od: "Tuptusia" <b...@p...onet.pl>

    Zaproponowano mi przepisanie pracy magisterskiej na komputerze, ale mam sama
    wycenić swoja prace.
    Orientuje się może Ktoś :) ile się za to płaci ?
    Około 100 stron, w tym wykresy.

    - Bożenka

  • 2. Data: 2004-04-14 14:05:59
    Temat: Re: Ile to kosztuje?
    Od: "Harm" <h...@t...net.pl>

    3-4 pln za strone

  • 3. Data: 2004-04-14 14:31:10
    Od: "BaM" <snice_!!!@o2.pl>

    Użytkownik "Harm" <h...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    > 3-4 pln za strone

    Ciekawe gdzie aż tyle?
    Standardowo, 1,5 do 2,0 zł za stronę.
    Można osobną opłatę pobrać za wykresy, skany itp.

  • 4. Data: 2004-04-14 14:32:31
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Harm" <h...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > 3-4 pln za strone

    To chyba z wydrukiem na drogim papierze i oprawą.
    Jak uda Ci się wziąć 1,5 2 PLN za stronę tekstu to będzie
    nieźle.
    L.

  • 5. Data: 2004-04-15 06:47:17
    Temat: Odp: Ile to kosztuje?
    Od: "Nea" <n...@p...pl>

    Użytkownik libra <l...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c5ji72$2rh$...@n...news.tpi.pl...
    > To chyba z wydrukiem na drogim papierze i oprawą.
    > Jak uda Ci się wziąć 1,5 2 PLN za stronę tekstu to będzie
    > nieźle.

    2 PLN to sie placi komus znajomemu, teraz minimum biora 2,5 PLN od strony
    (miasto sredniej wielkosci) a w wiekszych to pewnie jeszcze wiecej.

    pozdrawiam
    Nea

  • 6. Data: 2004-04-15 08:15:32
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Nea" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > 2 PLN to sie placi komus znajomemu, teraz minimum biora 2,5 PLN od strony
    > (miasto sredniej wielkosci) a w wiekszych to pewnie jeszcze wiecej.

    Mieszkam w bardzo dużym mieście i gdybym zaproponował
    1,5 PLN za stronę A4 to nie opędziłbym się od chętnych.
    Tak więc Twoje informacje są mocno nieaktualne.
    L.