PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2004-04-14 13:32:19
    Temat: zwolnienie lekarskie
    Od: "robert" <r...@p...onet.pl>

    otrzymałem wypowiedzenia które upłynęło 31-03. W ostatnim tygodniu
    wypowiedzenia miałem złamanie ręki. żona z uwagi na problemy jakie miała 3 lata
    wcześniej zarejestrowała spółkę wraz ze mną w której nigdy nie pracowałem.
    Proszę mi odpowiedzieć co należy zrobić abym teraz bedąc na L-4 mogł otrzymywać
    chorobowe z poprzedniej pracy a nie spółki żony i czy wogóle jeszcze coś można
    zrobić, czy da mi coś teraz likwidacja tej spółki.

  • 2. Data: 2004-04-14 18:30:09
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    można
    > zrobić, czy da mi coś teraz likwidacja tej spółki.

    Witam
    Uprzedzić były zakład pracy, że kolejne zwolnienia będziesz dostarczał do ZUS i
    to robić. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-04-14 18:30:28
    Od: s...@p...onet.pl