PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile się płaci za roznoszenie ulotek w Wawie?

  • 1. Data: 2002-12-07 17:37:20
    Temat: Ile się płaci za roznoszenie ulotek w Wawie?
    Od: rafal <b...@i...com>

    Witam

    Jak to jest z płaceniem za roznoszenie ulotek.
    Słyszałem rózne opinie ale nie wiem które są właściwe:
    jedni twierdzą, że 3 pln za godzinę a inni że 10 pln
    może ktoś wie?

    Rafał

  • 2. Data: 2002-12-07 18:24:47
    Temat: Re: Ile się płaci za roznoszenie ulotek w Wawie?
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    rafal wrote:

> [...]
    > Słyszałem rózne opinie ale nie wiem które są właściwe:
    > jedni twierdzą, że 3 pln za godzinę a inni że 10 pln

    Znow na marginesie - jest to widomy znak, ze albo Losie zaczynaja ginac
    w naszym pieknym miescie (juz szuka sie harcerzy) albo poprawia sie
    rynek pracy - jeszcze jakis czas temu placilo sie od ulotki.

    Flyer

  • 3. Data: 2002-12-07 18:43:57
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    rafal wrote:

    > czyli ile?
    >
    > Chcę zatrudnić kogoś rozsądnego do pracy.
    > Jak dotąd płaciłem 7 pln za godzinę "na reke" niezależnie od ilości ulotek.
    > Dwie ostatnie osoby wywalały ulotki do kosza,, twierdząc że rozniosły.
    > Mi zależy nie na ilości a na jakości roznoszenia o ile tak to mogę nazwać.
    > Chcę aby ulotki trafiły do pewnych miejsc i nic więcej.
    > Nie chcę aby ktoś rokładał je pod drzwiami na klatkach schodowyc, bo sam
    > tego nie znoszę, zależy mi na przyklejeniu ogłoszeń na tablicach w
    > szkołach, szpitalach, przeszkolach, itp......

    O ile mnie pamiec nie myli - ostatnimi czasy w ogloszenia GW podaja
    ceny. Z racji braku zainteresowania wlasnie wspomnianymi sposobami (tzn
    na przyklad wycieraczki albo naklejanie w miejscach tzw. niedozwolonych)
    nigdy sie tym zbyt nie interesowalem. Polecam zadzwonic na wabia i sie
    dowiedziec.

    Co do kontrolowania - o ile sie troche orientuje - ulotkarzy sie
    kontroluje i to od dosyc dawna. Podpowiem jeszcze jedna modyfikacje
    sposobu pozbywania sie "nadmiaru" ulotek - dawanie po kilka i najlepiej
    po kilka razy - bylem tak raz "obslugiwany".

    Flyer

  • 4. Data: 2002-12-07 18:49:47
    Od: rafal <b...@i...com>

  • 5. Data: 2002-12-09 15:19:15
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik rafal <b...@i...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:astfsc$2dd$...@f...acn.pl...
    > Nasz szanowny koleżka flyer napisał coś takiego:

    > Chcę zatrudnić kogoś rozsądnego do pracy...

    Nie zatrudniaj obcych - tak czy siak Ciebie orżną. Jeżeli nie chcesz, żeby
    Ciebie oszukali, to będziesz musiał stosować różne bardzo czasochłonne
    sposoby kontroli oraz bawić się w dedektywa.
    DLatego najlepiej poszukać wśród znajomych - czasy takie, że każdy ma syna,
    który z chęcią dorobi - jeżeli kolesia znasz, to pojedź mu na ambicji
    ("wierzę, że ty/twój syn mnie nie oszuka, bo ja najbardziej cenię sobie
    lojalność" itp.).
    Ten sposób zapewnia relatywnie najniższy poziom "wyrzuconych ulotek" przy
    nieszczególnym zaangażowaniu w kontrolę.
    Wiem, bo sam zlecałem roznoszenie ulotek.

    Rafał