PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile powinienem powiedzieć, że chce zarabiać ?

  • 11. Data: 2002-02-18 10:50:22
    Temat: Re: Ile powinienem powiedzieć, że chce zarabiać ?
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Ja myslicie, co robic, jesli w czasie rozmowy kwalifikacyjnej mowia, ze w
    > cigu maks. 2 tyg.
    > sie odezwa (nawet jesli odp. bedzie negatywna), po czym cisza... nikt sie
    > nie odzywa.
    > Czy powinienem zadzwonic, wyslac emaila..... Czy jest to raczej zle widziane
    > wsrod
    > pracodawcow???

    Mysle, ze po 2 tyg mozesz sam dzwonic i sie pytac. Jak sie zdecydowali i
    Cie chca to powiedza:
    "No wlasnie mielismy do Pana dzwonic"
    A jak Cie olali to nic nie szkodzi.

    Pawel

  • 12. Data: 2002-02-18 10:54:02
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    była już na ten temat dyskusja - rozpoczęta przeze mnie :-) poszukaj 13
    stycznia

  • 13. Data: 2002-02-18 14:09:27
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    >"Lech Zaciura" <l...@i...org.pl> wrote in message

    Ja biore 0,90 per strone, ale jak sie pisze 315 zn/m to sobie mozna na
    to pozwolic :) 3.50 mozna wziac od kogos kto nie ma bladego pojecia o
    niczym :) Wydaje mi sie (zalezy od szybkosci jaka masz) ze 1,50 to
    taka normalna srednia polska cena. Chyba ze po znajomosci, to wtedy
    taniej ;)

    krzych

  • 14. Data: 2002-02-18 22:33:25
    Temat: Odp: Ile powinienem powiedzieć, że chce zarabiać ?
    Od: "mroowka" <f...@p...onet.pl>

    > Po co im tego rodzaju teksty od np. 100 osób?
    A ZASYPAC ICH MAKULATURA!!!
    ;-)