PracaGrupypl.praca.dyskusje › poszukiwany grafik

  • 1. Data: 2005-03-14 10:37:33
    Temat: poszukiwany grafik
    Od: "marcin" <p...@i...pl>

    Witamy !
    Jestesmy grupa osob,fascynatow komputerow i internetu , ktora zajmuje sie
    tworzeniem stron internetowych .W sklad grupy wchodza projektanci
    (designerzy) i programisci .
    Obecnie poszukujemy grafika , ktory potrafi tworzyc w technologii flash .
    Odpowiednia osoba posiadalaby zmysl plastyczny i swobode tworzenia , chcec
    wspolpracy z nami .
    Grafiku (graficzko!) jesli chcesz dolaczyc do nas napisz na adres :
    w...@o...pl
    Czekamy na odzew i serdecznie pozdrawiamy,
    Web-Team

  • 2. Data: 2005-03-14 12:07:29
    Temat: Re: poszukiwany grafik
    Od: Maciej Friedel <t...@b...lpt.pl>

    Dnia 14.03.05 marcin naskrobal(a):

    > Obecnie poszukujemy grafika , ktory potrafi tworzyc w technologii flash .

    Najpierw poszukajcie poloniste, zeby nauczyl was czytat :P

    --
    _/_ _/_ _ Maciej Friedel [MfI]
    / /_// /_/_\ t...@j...org

  • 3. Data: 2005-03-14 12:08:30
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2005 13:07:29 +0100, Maciej Friedel <t...@b...lpt.pl>
    napisał:

    > Dnia 14.03.05 marcin naskrobal(a):

    > Najpierw poszukajcie poloniste, zeby nauczyl was czytat :P

    polonisty.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 4. Data: 2005-03-14 12:12:44
    Od: Maciej Friedel <t...@b...lpt.pl>

    Dnia 14.03.05 T.Omasz naskrobal(a):

    http://so.pwn.pl/slowo.php?co=polonista :P

    --
    _/_ _/_ _ Maciej Friedel [MfI]

  • 5. Data: 2005-03-14 12:17:48
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2005 13:12:44 +0100, Maciej Friedel <t...@b...lpt.pl>
    napisał:

    > Dnia 14.03.05 T.Omasz naskrobal(a):

    > http://so.pwn.pl/slowo.php?co=polonista :P

    szukać polonisty (dopełniacz, nie biernik).