PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile nalezy mi sie urlopu ?

  • 1. Data: 2006-03-13 17:44:04
    Temat: Ile nalezy mi sie urlopu ?
    Od: f...@w...pl

    WItam!
    Pracuje na 3/4 etatu. Prace rozpoczolem 5 grudnia 2005 roku. Pracuje do
    31 marca tego roku. Wziolem jeden dzien urlopu platnego. Ile zostalo mi
    jeszcze urlopu ?

    Dziekuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-03-13 21:20:45
    Temat: Re: Ile nalezy mi sie urlopu ?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Ile zostalo mi jeszcze urlopu ?
    100% należnego minus 1 dzień :)

    3/4 etatu - liczysz wymiar dla pełnego etatu (20 lub 26 dni w roku,
    proporcjonalnie za każdy miesiąc) i mnożysz to razy 3/4. wtedy ci wychodzi
    ile dni.
    Jeżeli nie pracowaleś codziennie, troszkę się to komplikuje w obliczeniach,
    ale mniej-więcej wychodzi tak jak powyżej (pełen etat * 3/4)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-03-14 07:28:29
    Od: "Tomasz Czuprynski" <m...@i...pl>

    Sa dwa wymiary urlopu
    20dni - 20/12=1,67x4miesiace=6,68dni x 3/4 etatu= 5
    26dni - 26/12=2,16x4miesiace=8,64dni x 3/4 etatu= 6,48 dni czyli 7 dni
    (zawsze zaokragla sie na korzysc pracownika).
    Pozdrawiam.

    Uzytkownik <f...@w...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

  • 4. Data: 2006-03-15 16:56:17
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Pracuje na 3/4 etatu.

    A W JAKIM SYSTEMIE CZASU PRACY PRACUJESZ ??? !!!!
    bo to najwazniejsze w tym calym interesie :)

    pozdrawiam
    fart

  • 5. Data: 2006-03-18 23:27:44
    Od: f...@w...pl

    Pracuje po 8 h :)

  • 6. Data: 2006-03-18 23:54:55
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Pracuje po 8 h :)
    czyli na pełen etat, nie na 3/4? czy też może jakiś dzień masz wolny albo
    coś ...
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 7. Data: 2006-03-19 18:26:45
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    TO miales do wykorzystania 56 godzin
    wykorzystales 8
    pozostalo Ci 48 godzin urlopu :)))))

    pozdrawiam
    fart

  • 8. Data: 2006-03-21 13:18:13
    Od: f...@w...pl

    Nie rozumiecie mnie. Umowe mam podpisana na 3/4 etatu z tym, ze pracuje
    po 8 h i pracuje nadgodziny.

  • 9. Data: 2006-03-21 13:46:30
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    3/4 etatu to zamiast 40 (względnie 42) godzin tygodniowo 30 godzin
    tygodniowo.
    a skor tak jest podpisana umowa, to za nadgodziny masz wypałacane dodatkowe
    mieniądze które będą się liczyć np. do ekwiwalentu za urlop.
    przy obliczniu urlopu masz :
    zakładając 20 dniowy wymiar - 3/4 *20 = 15 dni urlopu, razy 8 godzin masz
    120 godzin urlopu. to rocznie.
    patrząc na twoje zatrudnienie - grudzień, styczeń, luty, marzec = 4
    miesiące, czyli 4/12 z pełnego urlopu, czyli 40 godzin urlopu. Skoro
    pracujesz dziennie po 6 godzin (bo reszta to nadgodziny), zakładam że
    poniedz-piętek i codziennie jest to tyle samo godzin, to wychodzi ci 40 - 6
    = 34 godziny urlopu, czyli 5 dni i 4 godziny
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---