PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile można zarobic?

  • 1. Data: 2003-09-06 11:35:33
    Temat: Ile można zarobic?
    Od: "Amon" <a...@w...pl>

    Witam.

    Mam do wykonania jednorazową pracę, polegającą na

    wykonaniu backup'u na trzech komputerach a następnie

    postawienie na nich od nowa systemu i programów firmowych.

    Do tego jeszcze przejrzenie sprzętu i ewentualna wymiana, zużytych

    elementów, takich jak: cdromy, wiatraki itd.

    Czy ktoś się orientuje ile za to można powiedzieć?

    Nie chce wystraszyć klienta jak również nie chce tego robić za darmo.

    Z góry dziękuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-09-06 15:52:16
    Temat: Re: Ile można zarobic?
    Od: "Dan" <f...@i...pl>

    ja bym wział 250 pln.
    pozdro

  • 3. Data: 2003-09-06 18:50:12
    Od: "Bozena" <b...@w...pl>

    > ja bym wział 250 pln.
    > pozdro

    Potwierdzam.

    Hatson

  • 4. Data: 2003-09-06 19:51:01
    Od: "Tom" <t...@t...pl>

    > Mam do wykonania jednorazową pracę, polegającą na
    > wykonaniu backup'u na trzech komputerach a następnie
    > postawienie na nich od nowa systemu i programów firmowych.

    3 x 150 netto, ew. jakas znizka 20-30% za 'hurtowe zamowienie'.
    ja tyle biore.

    Tom