PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle moge byc na zwolnieniu lekarskim? › Ile moge byc na zwolnieniu lekarskim?
  • Data: 2004-11-10 23:37:02
    Temat: Ile moge byc na zwolnieniu lekarskim?
    Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracuje od 5 lat w jednej firmie, mam umowe na czas nieokreslony.Jak dlugo
    (ile miesiecy) moge byc na zwolnieniu lekarskim? Czy po zakonczeniu okresu
    zwolnienia przysluguje mi mozliwosc wypowiedzenia umowy o prace z winy
    pracodawcy i 3-miesieczny platny okres wypowiedzenia? I jeszcze jedno, czy
    fakt przebywania na dlugotrwalym zwolnieniu lekarskim jest odnotowywany
    gdziekolwiek w moich dokumentach, np. w swiadectwie pracy itp?