PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile kosztuje napisanie programu "na zlecenie"?

  • 11. Data: 2002-03-26 22:22:08
    Temat: Re: Ile kosztuje napisanie programu "na zlecenie"?
    Od: "Tomasz Wasiuk" <T...@a...waw.pl>

    > Nie rozumiem o co Ci chodzi, przecież ja się z Tobą zgadzam i uważam,

    Spokojnie. Przecież ja t e ż się z Tobą zgadzam...

    Rzuciłem te uwagi pod rozwagę osobom, które chcą zwojować świat nierealnymi,
    niskimi cenami...

    pozdrawiam
    T.

  • 12. Data: 2002-03-27 16:21:28
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Tomasz Wasiuk <T...@a...waw.pl> wrote:

    > Spokojnie. Przecież ja t e ż się z Tobą zgadzam...

    > Rzuciłem te uwagi pod rozwagę osobom, które chcą zwojować świat nierealnymi,
    > niskimi cenami...

    to ja tez sie zgadzam, ale Delphi za 999 USD nie jest niezbedne.
    Borland C++ Compiler jest za friko takze do uzytku komercyjnego.
    +WinAPI i juz :-)

    przy okazji program bedzie mial 150 KB zamiast 3,5 MB :-)
    150 KB za 1500 = 10 PLN/KB.
    no to przy pomocy Delphi wart jest 35 tys. ;-)

    pozdrawiam

    romek

  • 13. Data: 2002-03-27 21:08:39
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Tomasz Wasiuk" <T...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Cześć, jak to wyliczyłeś, hę ??

    Czy ktoś w Polsce wreszcie zauważy, że płaci się za wiedzę, a nie za
    program.
    Cena jest prosta 1500 zł za program i czas poświęcony na jego napisanie,
    reszta za wiedzę.

    Proponuję ustalić stawkę np 1zł/h, po czym dać komputer laikowi i zobaczyć
    ile czasu zajmie mu napisanie programu.
    KK

  • 14. Data: 2002-03-28 08:47:22
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Czy kto? w Polsce wreszcie zauważy, że płaci się za wiedzę, a nie za
    >program.

    Witam

    Mam nadzieje, ze czasy, gdy w Polsce placilo sie za wiedze bezpowrotnie
    minely :))
    Placi sie za efekt - czyli za program.

    pzdr
    wkg