PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - szansa na prace po studiach › IT - szansa na prace po studiach
  • Data: 2002-10-06 06:58:14
    Temat: IT - szansa na prace po studiach
    Od: "Marcin" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy ktos z grupowiczow wie jakie sa szanse na znalezienie pracy
    bezposrednio po studiach jako programista C++ lub Java np. w Niemczech?

    Bo w przyszlym roku koncze studia na politechnice i za bardzo nie wiem,
    czy mozna na takie cos liczyc.

    Oczywiscie nie spodziewam sie, ze na wstepie ktos mi zaproponuje
    super warunki i pensje specjalisty.
    Ale chce miec jakies warunki rozwoju i w miare normalna prace.

    Dodam, ze nie mam specjalnego doswiadczenia ani wielkich osiagniec.
    Na magisterke pisze o wykorzystaniu javy micro edition wraz z wykorzystaniem
    servletow.

    Pozdrawiam

    Marcin