PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - gdzie dla mnie miejsce ? › IT - gdzie dla mnie miejsce ?
    From: azbest <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: IT - gdzie dla mnie miejsce ?
    Date: Sun, 20 Mar 2005 02:03:09 +0100

    Witam!

    Siedze w IT od poczatku liceum. W tym czasie dorobilem sie poteznej wiedzy -
    s.o., bazy danych, sprzet IT, itp
    Czy istnieja w PL firmy, ktore potrzebuja takich wszechstronnych osob jak ja ?
    Sorki, jezeli zabrzmialo to jak samochwalstwo, ale na wielu rozmowach
    kwalifikacyjnych - jako admin sieci, badz informatyk*.* gdy odpowiedzialem im
    czym sie wczesniej zajmowalem, czym administrowalem to niedowiezali.
    Kurde czy administrowanie sieciami opartymi na Netware, Windows, Linux to AŻ
    takie wielkie umiejętności, którym nie jest sprostać zadna osoba ?
    Wracajac do tematu, czy aktualnie wiecej poszukuje sie osob w IT ze
    znajomoscia konkretnego tematu, czy "uniwersalnych", ale takze z bogata wiedza i
    doswiadczeniem ?

    /Szczecin