PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - gdzie dla mnie miejsce ? › Re: IT - gdzie dla mnie miejsce ?
  • Data: 2005-03-20 02:04:36
    Temat: Re: IT - gdzie dla mnie miejsce ?
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: azbest [Sun, 20 Mar 2005 02:03:09 +0100]:

    > Kurde czy administrowanie sieciami opartymi na Netware,
    > Windows, Linux to AŻ takie wielkie umiejętności, którym
    > nie jest sprostać zadna osoba ?

    *Dobre* administrowanie *wszystkimi* wymienionymi? Tak,
    to sa bardzo duze umiejetnosci. Postawic i skonfigurowac to
    ja tez potrafie, ale do porzadnej administracji mi jednak
    daleko jak cholera.

    I szczerze, nie znam ani sztuki ktora jest faktycznie
    swietna we wszystkich tych systemach na raz.

    Kira

    --
    /O)\ Prosba: szukam domu dla 2-letniej suczki z Wawy.
    \(O/ Szczegoly na www.cyber-girl.net w PopUp'ie. Jesli