PracaGrupypl.praca.szukana › INFORMATYK..

  • 1. Data: 2002-03-11 06:28:52
    Temat: INFORMATYK..
    Od: "Kroczek Grzegorz" <m...@i...pl>

    Witam
    Nazywam sie Grzegorz Kroczek. Z zawodu i wyksztalcenia jestem
    informatykiem.
    Ponizej przedstawiam moje umiejetnosci w oparciu o praktyke zawodowa:

    1.Programowanie w Delphi, Builder C++, VBasic - aplikacje
    bazodanowe(klient-server),technologie trojwarstwowe( znajomosc DCOM, MTS,
    COM+,MIDAS) rejestrator czasu pracy w oparciu o urządzenia multimedialne,
    moduły obsługi urządzeń , moduły TWAIN, Magazyn z ewidencją produktów
    (wprowadzanie zdjec z uzyciem TWAIN i Kamer cyfrowych)-program dla
    Kanadyjczyków, elektroniczny obieg dokumentów dla biur, programy do
    obsługi hurtowni i magazynów, system zabezpieczen przed nielegalnym
    kopiowaniem
    softu + generator kluczy (podobny do systemow zabezpieczen Cad), program
    ogolnopolski dla telefoni komorkowej , systemy komunikacji w
    opraciu o RS 232 z roznymi urzadzeniami, serwery komunikacyjne (serwisy
    pod NT) pracujace w oparciu o wlasne zdefiniowane protokoly
    komunikacyjne(okreslona budowa protokolow i pakietow do pracy pod RS232) i
    do komunikacji z klientami. Systemy komunikacji klient-serwer w oparciu o
    win API, systemy alarmowe i zabezpieczen, przeciwpozarowe, centrale
    telefoniczne z obsluga przez RS232(dla koncernu naftowego, straży
    pożarnej), serwisy pod NT wielowatkowe, programy z wykorzystaniem TAPI,
    programy dla central telefonicznych, telefonów, systemy GPS

    2.Programowanie w Clipperze (systemy baz z dostępem do danych w oparciu o
    technologie klient serwer np. programy dla Urzędu Skarbowego )

    3.Programowanie C/C++ Pascal (tworzenie aplikacji i programów dla Windows
    i środowiska Linux,Unix np. analizatory leksykalne i składniowe, programy
    szyfrujące) , symulator shella ruterow Cisco

    4.Perl (pisałem programy dla UNIXA i Linuxa: obsługa baz danych postgress,
    My SQL, Oracle... itp oraz systemy autoryzacji UNIXA, programy do obsługi
    sklepów internetowych (moduły do obsługi drukarek), system zarządzania
    użytkownikami UNIXA i rotatory logów systemowych UNIX-a)

    5.PHP - obsluga baz danych, strony www (np. program dla IMGW generacja map
    pogodowych i map stanu wód w Polsce w oparciu o dane satelitarne, obróbka
    tych surowych danych oraz dynamiczne obrazy na stronach www obrobionych
    danych), program do obsługi przetargów w oparciu o bazy postgresa i mysql,
    elektroniczne kartki z zyczeniami z www, program do licytacji dla
    Wielkiej Orkiestry Swiatecznej Pomocy(Jurek Owsiak), sklepy elektroniczne(w
    tym
    jeden który otrzymal swiatowy certyfikat bezpieczenstwa i sluzy do handlu
    softem):
    strona dla WOSP Jurka Owsiaka

    strona dla Instytutu meteorologii polskiej - mapy radarowe, pogodowe
    itp.

    5.SQL praca interaktywna z lini poleceń, skrypty ,głownie programy z
    wplecionymi w funkcje zapytaniami i poleceniami SQL

    6.HTML, JavaScript (strony www),ASP,IIS