PracaGrupypl.praca.dyskusjeIKEA - jakie warunki pracy › IKEA - jakie warunki pracy
  • Data: 2006-10-28 19:38:18
    Temat: IKEA - jakie warunki pracy
    Od: "ADAM" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Czy ktoś z grupowiczów może podzielić się wiedzą na temat warunków pracy i
    zarobków w zakładach produkcyjnych firmy meblarskiej IKEA ( w zasadzie
    jest to szwedzki koncern drzewno-meblarski Swedwood AB, należący do grupy
    IKEA) ? Wiem że w Polsce działa kilka zakładów tej firmy. Sam
    zainteresowany jestem podjeciem pracy w aktualnie budowanym zakaładzie w
    Wielbarku. Interesuje mnie szczególnie stosunek przełozonych do pracownika,
    atmosfera pracy takze zarobki. Czy w zakładach IKEA obowiazuje jakiś
    akordowy system pracy i tzw. "normy" ? Obecnie pracuje w FS Favorit i
    niestety mam jak najgorsze doswiadczenia pod kazdym wzgledem i ODRADZAM
    kazdemu prace w tej firmie (w razie zainteresowania moge napisac wiecej o FS
    Favorit).

    Z góry dziękuję i pozdrawiam