PracaGrupypl.praca.dyskusjeIII grupa zaszeregowania (#102) › III grupa zaszeregowania (#102)
    From: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: III grupa zaszeregowania (#102)
    Date: Mon, 30 Jun 2014 15:24:37 +0200

    byłem dziś urzędzie pracy, widzę, sporo nowości... jakieś testy na
    powskie elity... jakiś baran zagroził mi, że mam poddać się testowi...
    zadawał jakieś kretyńskie pytania typu "Po co się Pan zarejestrował w
    urzędzie pracy dla elit po?" albo "Jak i kiedy zamierza Pan podjąć pracę
    w po?"... po całej męce stwierdził... (wersja po) "O kurwa III grupa
    zaszeregowania" i pobladł jak ściana, mowę mu odjęło, zaczął się
    gorączkować... ale o co chodzi? Ktoś wie co to za radykalna grupa do
    której zostałem zaszeregowany? czemu ten idiota zaczął odgrywać sukces
    po? jak Ktoś wie to niech napisze, też chciałbym się pośmiać...