PracaGrupypl.praca.dyskusje › ID/R&D Wawa

  • 1. Data: 2006-11-30 21:43:54
    Temat: ID/R&D Wawa
    Od: Ochucki <m...@m...ochucki.pl>

    Z przyczyn rodzinnych, muszę przenieś się do stolicy na jakieś dwa, trzy
    lata. Czy ktoś może polecić jakieś dobre firmy w Warszawie, jeżeli
    chodzi o ciekawą i fajną robotkę w IT(R&D), oraz przy tym bardzo dobrze
    płatną w miłej atmosferze, wśród młodych duchem ludzi. W chwili obecnej
    mam dobrą pracę w Krakowie, no ale niestety muszę opóścić to miasto.
    Pozdrawiam, grupowiczów, Marek.

  • 2. Data: 2006-11-30 21:46:32
    Temat: Re: IT/R&D Wawa
    Od: Ochucki <m...@m...ochucki.pl>

    Ochucki napisał(a):
> [...]
    > płatną w miłej atmosferze, wśród młodych duchem ludzi. W chwili obecnej
    > mam dobrą pracę w Krakowie, no ale niestety muszę opóścić to miasto.

    literówka w tytule, pozdrawiam, raz jeszcze i dziękuje za jakiekolwiek
    hinty.

  • 3. Data: 2006-12-01 04:17:54
    Temat: Re: ID/R&D Wawa
    Od: "crk" <j...@p...fm>

    ComArch (nie żartuję)
    Mają w wawie swoje R&D.
    Atmosfera jest bardzo fajna, a zarobki to już jak wynegocjujesz :-)

  • 4. Data: 2006-12-10 10:14:34
    Od: nobody <n...@n...pl>

    crk naskrobał:

    > ComArch (nie żartuję)
    > Mają w wawie swoje R&D.

    He he he he

    > Atmosfera jest bardzo fajna, a zarobki to już jak wynegocjujesz :-)

    A z tym się zgodzę, a atmosferę mamy ok, ale na Puławskiej podobno
    atmosfera nie za bardzo teges - kolega klnie na lizanie gówna przy Aurum.