PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie - cv

  • 1. Data: 2005-06-23 16:48:57
    Temat: pytanie - cv
    Od: "baska" <b...@w...pl>

    Gdzie przypisac w tresci CV przynaleznosc do partii, mniejszosci itp.?

    baska

  • 2. Data: 2005-06-23 16:58:54
    Temat: Re: pytanie - cv
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Thu, 23 Jun 2005 18:48:57 +0200, baska <b...@w...pl> napisał:

    > Gdzie przypisac w tresci CV przynaleznosc do partii, mniejszosci itp.?

    W większości przypadków nigdzie.

    --
    Ludzie się czasami mylą. Inni ludzie. A ci, którzy się ze mną zgadzają,
    nie muszą się niczego obawiać. :] <prywatnie pisz: t.omasz@gążętą.pł>

  • 3. Data: 2005-06-23 18:00:44
    Od: Piotr <s...@r...com>

    baska napisał(a):
    > Gdzie przypisac w tresci CV przynaleznosc do partii, mniejszosci itp.?

    Najlepiej się z takimi rzeczami wogóle nie wychylać. Chyba że w jakimś
    konkretnym przypadku byłoby to korzystne to można zrobić na końcu CV
    podpunkt "Inne informacje".

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2005-06-24 05:40:25
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tomasz Płókarz [Thu, 23 Jun 2005 18:58:54 +0200]:

    > W większości przypadków nigdzie.

    Dlaczego, ja tam chcialabym wiedziec ze wlasnie rozwazam
    zatrudnienie kogos z LPR ;-)

    Kira

  • 5. Data: 2005-06-24 05:42:10
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Fri, 24 Jun 2005 07:40:25 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

    > Re to: Tomasz Płókarz [Thu, 23 Jun 2005 18:58:54 +0200]:

    > Dlaczego, ja tam chcialabym wiedziec ze wlasnie rozwazam
    > zatrudnienie kogos z LPR ;-)

    Jesteś przypadkiem mniejszościowym, ale mniejszości to raczej NTG ;)

  • 6. Data: 2005-06-24 07:07:14
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <kali_podkreslenie_@_podkreslenie_kaliszczak._pl>

    baska wrote:
    > Gdzie przypisac w tresci CV przynaleznosc do partii, mniejszosci itp.?

    O ile nie chwalisz sie akurat pelnieniem jakiejs funkcji organizacyjnej
    (skarbnik, organizator kampanii, sekretarz, rzecznik czy cos w tym
    stylu...) to nie ma chyba wiekszego sensu umieszczanie takich informacji.

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak
    + pies rasy *jumnik*

  • 7. Data: 2005-06-24 07:47:45
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Janusz 'Kali' Kaliszczak"
    <kali_podkreslenie_@_podkreslenie_kaliszczak._pl> napisał:

    > O ile nie chwalisz sie akurat pelnieniem jakiejs funkcji organizacyjnej
    > (skarbnik, organizator kampanii, sekretarz, rzecznik czy cos w tym
    > stylu...) to nie ma chyba wiekszego sensu umieszczanie takich informacji.

    Informacja o przynależności do mniejszości to akurat może być korzystna, w
    przypadku
    firm, które dbają o tzw. poprawność polityczną - one muszą zatrudnić kilku
    gejów i Murzynów, żeby pokazać, jacy są postępowi. ;)

  • 8. Data: 2005-06-24 08:23:47
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tomasz Płókarz [Fri, 24 Jun 2005 07:42:10 +0200]:

    > Jesteś przypadkiem mniejszościowym, ale mniejszości to raczej NTG ;)

    Ja wiem czy mniejszosciowym? Tak juz na powaznie mowiac, to
    akurat przynaleznosc do jakiejs partii politycznej mowi dosc
    duzo na temat danego czlowieka. A co za tym idzie, pozwala
    na unikanie niepotrzebnych konfliktow -- np. jak wiem, ze mam
    w zespole geja, to LPRowca mu do tego zespolu nie dorzuce ;-)

    No dobra, przypadek skrajny, ale jednak upieram sie, ze mozna
    ta metoda wstepnie sobie czlowieka ocenic.

    Kira

  • 9. Data: 2005-06-24 15:45:57
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na unikanie niepotrzebnych konfliktow -- np. jak wiem, ze mam
    > w zespole geja, to LPRowca mu do tego zespolu nie dorzuce ;-)

    Ze strony kandydata z sensem pisania jest IMHO tak, ze powinien pisac, jesli
    mu zalezy, zeby srodowisko bylo pozytywnie/neutralnie nastawione do grupy,
    do ktorej nalezy. Jak np. jakis prawicowiec nie moglby zniesc pracy z
    lewicowcem czy cos w tym stylu. Zaweza sobie mozliwosci, bo znajda sie tacy,
    ktorym sie przynaleznosc nie spodoba, ale jego wybor i jego ryzyko, do
    ktorego ma prawo. Natomiast chwalenie sie w cv przynaleznoscia do
    mniejszosci nie opartej na swoim wyborze, tylko np. pochodzeniu, czy
    uposledzeniu nie majacym wplywu na wykonywana prace (np. albinos) jest moim
    zdaniem w zlym guscie, bo jest braniem na litosc albo na snobizm pracodawcy
    :)

    I.