PracaGrupypl.praca.dyskusje › uwaga na ogłoszenie w GW (Wrocław) z 13 stycznia 2003

  • 1. Data: 2003-01-23 09:11:12
    Temat: uwaga na ogłoszenie w GW (Wrocław) z 13 stycznia 2003
    Od: "tolo" <t...@w...pl>

    uwaga na ogłoszenie w GW (Wrocław) z 13 stycznia 2003
    strona 33 na samej górze
    ogłoszenie zaczyna się netia 1055
    autoryzowany dealer netia1055
    zatrudni konsultantów, ...

    Dziewczyna wysłała papiery na to ogłoszenie i po jakim czasie zadzwoniła
    pani i powiedziała: proszę przyjść na ul. Dąbrowskiego 40 we Wrocławiu do
    .... tutaj szybka nazwa której nie zapamiętała . Ponieważ pani wspomniała
    również, że będzie od razu szkolenie (śmiech mi się na usta rzucił)
    postanowiłem zadzwonić i klienta sprawdzić i tu się okazała cała kultura
    dealera.

    Po pierwsze podczas rozmowy Pan od razu się zdenerwował, bo chciałem się
    dowiedzieć, na jakim stanowisku chcą przyjąć moja dziewczynę (w ogłoszeniu
    wymienione jest kilka stanowisk) po drugie, jeżeli autoryzowany dealer to,
    jaka jest jego nazwa adres, namiary itp. W tym momencie Pan pozwiedzał, że
    nie chce mojej dziewczyny widzieć na spotkaniu i żebym ją poinformował o
    tym. Ponieważ rzucił słuchawkę pozwoliłem sobie zadzwonić jeszcze raz i tym
    naraziłem się na chamstwo z jego strony, nie chciał rozmawiać i na moje
    zapytania wręcz darł się do słuchawki... i to było za dużo. Moim zdaniem
    facet jest mocno podejrzany, zamierzam skontaktować się z NETIA 1055 i
    spytać czy kogoś takiego znają. Może mi ktoś pomoże, może ktoś pracuje tam.

    Podaję namiary, jakie udał mi się zebrać :
    Pełna nazwa to
    Ogólnopolskie Biuro Sponsoringu i Reklamy
    ul. Dąbrowskiego 40
    Wrocław 50-457
    tel. 343-15-43
    "Uprzejmy" Pan to Ireneusz Mościczuk - mogłem przekręcić nazwisko

    Do tego w ogłoszeniu w GW nie ma adresu , nie ma nazwy firmy jest tylko
    stwierdzenie że autoryzowany dealer, nie ma wymagań na poszczególne
    stanowiska , TPSA stwierdziło, że firma kiedyś tam była. -Jednym słowem
    sprawa podejrzana i to mocno

    Pozdrawiam

    tolo

  • 2. Data: 2003-01-23 09:46:21
    Od: "tolo" <t...@w...pl>

    Netia stanęła na wysokości zadania
    Dodzwoniłem się do nich i dowiedziałem się, że istnieje taki przedstawiciel.
    Bardzo miły Pan poinformował mnie, że upomni dealera o stosownym zachowaniu
    i takiej formie ogłoszenia, aby nie budziły wątpliwości. Powiem więcej
    zaproponował kontakt z kierownikiem regionalnym Neti w celu znalezienia
    podobnej oferty pracy dla mojej dziewczyny. Oczywiście zastrzegłem, że nie
    chce mieć nic wspólnego z wspomnianą wcześniej firmą. Pierwszego wrażenia
    nie da się zmienić.

    Gratulacje
    i pozdrawiam
    tolo

  • 3. Data: 2003-01-23 11:26:27
    Od: "Katarzyna Sokół" <k...@N...pl>

    Gratuluję inicjatywy:)))
    A Twoje dziewczynie takiego faceta, który potrafi zadbać o szczegóły.
    ja mam bardzo miłe wspomnienia z Netą, bardzo mili, kulturalni ludzie.
    jednak jak wszędzie zdarzają się "rodzynki"
    Życzę powodzenia

    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 4. Data: 2003-01-23 11:49:30
    Od: "Olgierd" <r...@p...uni.wroc.pl>

> [...]
    > ja mam bardzo miłe wspomnienia z Netą, bardzo mili, kulturalni ludzie.
    > jednak jak wszędzie zdarzają się "rodzynki"

    To ja Wam jeszcze powiem: uwaga na ogłoszenia Wydawnictwa Siedmioróg, bo tam
    jest oszołomstwo i rotacja pracowników NIEPRZECIĘTNA ale nie ma się co
    dziwić. Teraz jest zmiana sekretarki (to będzie 3 sekretarka przez ostatni
    rok!) bo nie wytrzymała nerwowo.
    Takiego prostactwa nie sposób znaleźć nigdzie indziej.

    Olgierd

  • 5. Data: 2003-01-23 15:58:08
    Od: "Werter07" <w...@p...com>

> [...]
    > rok!) bo nie wytrzymała nerwowo.
    > Takiego prostactwa nie sposób znaleźć nigdzie indziej.

    a takie fajne ksiazeczki dla dzieci wydaja....:(

    Werter07

  • 6. Data: 2003-01-24 09:30:02
    Od: "Olgierd" <r...@p...uni.wroc.pl>

    > tam
    >
    > a takie fajne ksiazeczki dla dzieci wydaja....:(
    >
    > Werter07

    Może i ładne ale... no comments ;>>>>
    obiecałem!

    Olgierd