PracaGrupypl.praca.dyskusje › Humanista-informatyk

  • 21. Data: 2002-03-06 12:45:28
    Temat: Re: Humanista-informatyk
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> napisał w
    wiadomości news:3c850e35.2737872@news.dialog.net.pl...

    > Jestem bardzo cierpliwym czlowiekiem (k...mi jesli juz rzucam glownie
    > w powietrze a nie pod adresem) lecz na takie cus czlowiek traci
    > wszelka cierpliwosc.

    Limfo a może odrobina racjonalizacji działań?
    Krótki raport - zestawienie roboczogodzin pracy z winy usera i opis
    zadań, które leżą z powodu nieuzasadnionych interwencji.
    Jeśli macie w firmie system rozliczeń wewnętrznych między komórkami,
    to pociągnij matołkowi SRW po budżecie i masz problem z głowy ;-)

    Pozdrawiam

    Chester EM

  • 22. Data: 2002-03-06 18:33:03
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Wed, 6 Mar 2002 13:45:28 +0100, "Chester EM"
    <c...@w...kki.net.pl> wrote:

    [ciach...]
> [...]
    >Jeśli macie w firmie system rozliczeń wewnętrznych między komórkami,
    >to pociągnij matołkowi SRW po budżecie i masz problem z głowy ;-)
    Pracuje w malej firmie z duza iloscia ukladzikow(srednia wieku bedzie
    ze 40lat). Probowalem i donosicielstwa ale po paru razach jak
    kierownictwo kazalo mi na to machnac reka i zrobic to "ten ostatni raz
    za niego" dalem sobie spokoj. Wszystko u nas sie da zrobic lecz
    jedynie metoda drobnych kroczkow. Najtrudniej bylo przekonac ludzi do
    tego ze komputer to tez maszyna (w dodatku glupia) a nie jakis potwor
    piekielny co urwie reke jak sie cos nie tak nacisnie. Pozatym od tego
    roku ew. podwyzki sa tez uzaleznione od tzw samoksztalcenia w
    dziedzinie obslugi najpopularniejszego z pakietow (z czego sie
    najbardziej ciesze). Efektem sa !!! pytania !!! jak wykonac to czy
    tamto.

    Pzdr
    Limfo

  • 23. Data: 2002-03-07 08:48:19
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> napisał w
    wiadomości news:3c865edc.4861497@news.dialog.net.pl...

    > Efektem sa !!! pytania !!! jak wykonac to czy
    > tamto.

    :-/
    Taa...

    No to miłej pracy :-)

    Chester EM

  • 24. Data: 2002-03-07 18:10:48
    Od: "Excile" <d...@k...net.pl>

    > Otoz to, bez obrazy - bedziesz tak dobry jak sie sam nauczysz (do
    > pewnej granicy) - taki zawod i dotyczy to takze tych po studiach
    > informatycznych, ale ze tzw. teorii raczej nie bedzie ci chcialo sie
    > wkuwac byc moze ze kiedys ci jej zabraknie. Przykladem moze byc matura
    > z polaka, IMHO nie jest po to abys znal literature (w kazdym razie nie
    > tylko po to) ale przede wszystkim zebys umial sie wyslowic na pismie.

    no wlasnie, tyle tylko, ze teoria nie zawsze jest potrzebna w pracy
    rzemieslnika:)) W pracy programisty, projektanta sieci tak, ale rzemieslnika
    to raczej nie. Pan Zenon (przywolany kilka postow wyzej), ktory dajmy na to
    jest stolarzem nie pozanwal do konca jak dizala pila, jak rosnie drzewo. On
    je potrafi przyciac, zbic i polakierowac.
    Jest jeszcze dryga strona medalu. Ze studiow historycznych nie da sie wyzyc.
    I niestety nie mam wyboru musze sie nauczyc pewnych rzeczy, zeby miec z
    czego zyc.

    pzdr
    DC

  • 25. Data: 2002-03-08 00:54:45
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 06 Mar 2002 18:33:03 GMT, spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a
    (Limfo) wklepał(-a):

    >najbardziej ciesze). Efektem sa !!! pytania !!! jak wykonac to czy
    >tamto.

    Zbierz adresy różnych FAQ i tutoriali, przejrzyj, wydrukuj i wyłóż w dostępnym
    miejscu przybite do ściany łańcuchem ;-) Albo przekierowuj rozmowy na portiernię
    ;-)

    MSPANC
    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 26. Data: 2002-03-08 20:11:43
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Fri, 08 Mar 2002 01:54:45 +0100,
    =?ISO-8859-2?Q?S=B3awomir_Szysz=B3o?= <s...@p...onet.pl> wrote:

    [ciach...]
    >Zbierz adresy różnych FAQ i tutoriali, przejrzyj, wydrukuj i wyłóż w dostępnym
    >miejscu przybite do ściany łańcuchem ;-)
    Musialbym zatrudnic redaktorow z Misia zeby przetlumaczyli im je na
    tekst rozumiany przez 9 latka bo tekst zrozumialy dla doroslego nie
    potrafia zrozumiec.
    >Albo przekierowuj rozmowy na portiernię ;-)
    BSOFH ???
    Czytalem, zajebiste, szkoda ze tak niepraktyczne (wolabym na jakies

    Pzdr
    Limfo