PracaGrupypl.praca.dyskusje › Honorata Piersa - fundusze Generali, czy ta Pani to oszust?

  • 1. Data: 2011-04-14 21:55:18
    Temat: Honorata Piersa - fundusze Generali, czy ta Pani to oszust?
    Od: "Mr. Sparrow" <N...@e...pl-nospam>

    Witam,

    Swego czasu powierzyliśmy opiekę nad zarządzaniem funduszy (Generali) Pani
    Honoracie P. Generalnie po pewnym czasie nie było możliwości, aby się do
    niej dodzwonić i cokolwiek załatwić, nie tylko my mieliśmy ten problem, ale
    i nasi znajomi, z którymi wiązała ją identyczna relacja.
    Owej Pani zależy na nawiązaniu kontaktu, obiecaniu gór ze złota i
    spuszczenia klienta do klozetu, także uważajcie.

    Przestrzegam przed tą Panią z jeszcze jednego powodu - świadczyłem jej pewną
    usługę za którą mi nie zapłaciła, parę stów, ale zawsze coś.

    Pozdrawiam.