PracaGrupypl.praca.dyskusje › IKEA - opinie o pracodawcy / zarobki

  • 1. Data: 2011-04-07 21:03:14
    Temat: IKEA - opinie o pracodawcy / zarobki
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    Witam!

    Czy ktoś z Was pracował / pracuje lub zna kogoś kto pracował / pracuje
    dla IKEA?

    Chciałbym się dowiedzieć:
    - jakie macie opinie o IKEA jako pracodawcy
    - jakie zazwyczaj oferują składniki wynagrodzeń
    - jakie zarobki circa są na stanowiskach średniego szczebla

    Z góry dziękuję za wszystkie opinie.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 2. Data: 2011-04-10 12:38:03
    Temat: Re: IKEA - opinie o pracodawcy / zarobki
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    > Chciałbym się dowiedzieć:
    > - jakie macie opinie o IKEA jako pracodawcy
    > - jakie zazwyczaj oferują składniki wynagrodzeń
    > - jakie zarobki circa są na stanowiskach średniego szczebla

    Jest taki portal www.gowork.pl i jest tam dzial z opiniami na temat
    pracodawcow

  • 3. Data: 2011-04-11 12:55:04
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-04-10 14:38, Jackare pisze:

    > Jest taki portal www.gowork.pl i jest tam dzial z opiniami na temat
    > pracodawcow

    0 przydatnych info na tej stronie. Moze ktos na grupie zna konkrety?

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 4. Data: 2011-04-14 07:26:30
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
    > Jest taki portal www.gowork.pl i jest tam dzial z opiniami na temat
    > pracodawcow

    Portal arcyciekawy. :)
    Błędów (być może wynikających z bezczelności adminów) co nie miara.

    Np. testowo użyłem wyszukiwarki. Wpisałem słowo kluczowe: "Informatyk".
    Podałem nazwę swojej miejscowości.
    Odpowiedź: "Znalezionych wyników 2. Brak ofert pracy spełniających podane
    kryteria. Zobacz podobne oferty pracy."
    Poniżej kilka tych "podobnych" ofert, w tym:
    "Holandia do łapania kurczaków. Zatrudnimy od zaraz pracowników do ręcznego
    łapania kurczaków. Praca głównie w godzinach nocnych na terenie Holandii..."

    Autorom portalu gowork.pl gratuluję poczucia humoru. :)

    Pozdr.

    j.