1. Data: 2011-04-07 21:03:14
Temat:IKEA - opinie o pracodawcy / zarobki
Od:Ireneusz Brycki <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś z Was pracował / pracuje lub zna kogoś kto pracował / pracuje
dla IKEA?

Chciałbym się dowiedzieć:
- jakie macie opinie o IKEA jako pracodawcy
- jakie zazwyczaj oferują składniki wynagrodzeń
- jakie zarobki circa są na stanowiskach średniego szczebla

Z góry dziękuję za wszystkie opinie.

--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

2. Data: 2011-04-10 12:38:03
Temat:Re: IKEA - opinie o pracodawcy / zarobki
Od:"Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym się dowiedzieć:
> - jakie macie opinie o IKEA jako pracodawcy
> - jakie zazwyczaj oferują składniki wynagrodzeń
> - jakie zarobki circa są na stanowiskach średniego szczebla

Jest taki portal www.gowork.pl i jest tam dzial z opiniami na temat
pracodawcow

3. Data: 2011-04-11 12:55:04
Od:Ireneusz Brycki <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-10 14:38, Jackare pisze:

> Jest taki portal www.gowork.pl i jest tam dzial z opiniami na temat
> pracodawcow

0 przydatnych info na tej stronie. Moze ktos na grupie zna konkrety?

--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

4. Data: 2011-04-14 07:26:30
Od:"jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
> Jest taki portal www.gowork.pl i jest tam dzial z opiniami na temat
> pracodawcow

Portal arcyciekawy. :)
Błędów (być może wynikających z bezczelności adminów) co nie miara.

Np. testowo użyłem wyszukiwarki. Wpisałem słowo kluczowe: "Informatyk".
Podałem nazwę swojej miejscowości.
Odpowiedź: "Znalezionych wyników 2. Brak ofert pracy spełniających podane
kryteria. Zobacz podobne oferty pracy."
Poniżej kilka tych "podobnych" ofert, w tym:
"Holandia do łapania kurczaków. Zatrudnimy od zaraz pracowników do ręcznego
łapania kurczaków. Praca głównie w godzinach nocnych na terenie Holandii..."

Autorom portalu gowork.pl gratuluję poczucia humoru. :)

Pozdr.

j.