PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy orzeczenie o niepełnosprawności ułatwia znalezienie pracy?

  • 1. Data: 2011-04-12 09:57:47
    Temat: Czy orzeczenie o niepełnosprawności ułatwia znalezienie pracy?
    Od: "Andrzej" <1...@p...onet.pl>

    Pytanie jak w temacie, czy orzeczenie o niepełnosprawności ułatwia
    znalezienie pracy?
    Wiem że pracodawca zatrudniając taką osobę ma z tego tytułu ulgi. Z drugiej
    strony dochodzi mu obowiązków ( krótszy czas pracy) i w razie kontroli np.
    PIP kontrolujący zwrócą uwagę na warunki pracy tej osoby.
    Kolejna sprawa to Medycyna Pracy tu też mogą być schody na niektórych
    stanowiskach pracy.
    Proszę o podzielenie się waszymi doświadczeniami i spostrzeżeniami.
    Jan

  • 2. Data: 2011-04-12 11:07:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-12, Andrzej <1...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > strony dochodzi mu obowiązków ( krótszy czas pracy) i w razie kontroli np.
    > PIP kontrolujący zwrócą uwagę na warunki pracy tej osoby.

    wKF: Ten krótszy czas pracy to zależy od tego jaki masz orzeczony stopień.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2011-04-12 12:53:24
    Od: Mirku <r...@a...pl>

    On 12 Kwi, 11:57, "Andrzej" <1...@p...onet.pl> wrote:
    > Pytanie jak w temacie, czy orzeczenie o niepełnosprawności ułatwia
    > znalezienie pracy?

    Niestety otrzymanie czegos takiego, graniczy z cudem. Musisz byc
    prawie trupem, zeby ci to wydali hehe No, chyba ze przyjdziesz z
    kopertą i ci sie uda ominąć prokurature hehe

  • 4. Data: 2011-04-12 13:42:17
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-04-12 14:53, Mirku pisze:

    > Niestety otrzymanie czegos takiego, graniczy z cudem. Musisz byc
    > prawie trupem, zeby ci to wydali hehe No, chyba ze przyjdziesz z
    > kopertą i ci sie uda ominąć prokurature hehe

    Mit. Nie ma problemu z uzyskaniem orzeczenia o niepełnosprawności,
    zwłaszcza kiedy są ku temu podstawy. To, o czym piszesz, jest owszem
    prawdą - ale w odniesieniu do rent inwalidzkich. A to trochę inna para
    kaloszy.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 5. Data: 2011-04-12 16:02:06
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-12 11:57, Andrzej pisze:
> [...]
    > stanowiskach pracy.
    > Proszę o podzielenie się waszymi doświadczeniami i spostrzeżeniami.

    Zerknij do bele jakiej gazety ochroniarzy z grupa inwalidzka

  • 6. Data: 2011-04-14 18:41:36
    Od: Mirku <r...@a...pl>

    On 12 Kwi, 18:02, Zakarm <t...@s...com> wrote:

    > Zerknij do bele jakiej gazety ochroniarzy z grupa inwalidzka

    Potrzebuja z grupa, ale otrzymac nie tak latwo. Trzeba miec powazny
    uszczerbek na zdrowiu i to jeszcze mogą odmowic.

  • 7. Data: 2011-04-16 06:28:55
    Od: Mirku <r...@a...pl>

    On 12 Kwi, 15:42, "Mich@l" <k...@t...cy> wrote:

    > Mit. Nie ma problemu z uzyskaniem orzeczenia o niepe nosprawno ci,
    > zw aszcza kiedy s ku temu podstawy. To, o czym piszesz, jest owszem
    > prawd - ale w odniesieniu do rent inwalidzkich. A to troch inna para
    > kaloszy.
    >
    > --
    > To nie prawdy objawione a jedynie moje prywatne opinie ;)
    > Micha "Willy" Olszewski
    > GG: 32916072 / ICQ: 199507526http://www.olszewski.net.pl

    Orzecznik jest zawsze stronniczy. To jest administracja ktora dostaje
    za to pieniadze i jest bardziej sklonna odrzucic niz zaakceptowac
    orzeczenie o niepelnosprawnosci. W ZUSie pewnie jest ostrzej, ale to
    sie dotyczy rowniez zwyklych orzeczen. Zobacz jak traktuja ludzi,
    ktorzy mieli jakis wypadek. Podaje linka

    http://www.tvn24.pl/12690,1699699,0,1,jest-reka-jest
    -zdolnosc-do-pracy,wiadomosc.html

    Siedza jak kwoki na tych posadach, biora pieniadze panstwowe i maja
    ludzie w d_pie.