PracaGrupypl.praca.dyskusje › Holandia i praca

  • 1. Data: 2002-07-23 11:36:37
    Temat: Holandia i praca
    Od: "Pawel Pacek" <w...@g...pl>

    Witam!

    Pod koniec lipca/na poczatku sierpnia mam zamiar pojechac z kolega stopem do
    Holandii popracowac (zbieranie owocow itp.). Jesli sie orientujecie, to czy
    jest duza szansa znalezienia tam obecnie pracy? W jakich miejscowosciach sa
    najwieksze mozliwosci? Jakie sa ceny noclegow na polach namiotowych, w
    sroniskach? Ile kosztuje, przykladowo chleb, litr wody, konserwa?
    Jesli ktos sie orientuje, bylbym wdzieczny za informacje.

    --
    P.P.

  • 2. Data: 2002-07-23 17:40:42
    Temat: Odp: Holandia i praca
    Od: "pogrzbacz" <j...@w...pl>

    Witaj
    Moja siostra własnie wrócila z Holandii po tygodniu szukania pracy, i nic.
    1: Jest tam pełno polakow co przyjechali szukac pracy.
    2: Bez znajomosci raczej nie zatrudnia Cie jezeli nie masz unijnego
    paszportu.

    Szczerze odradzam wyjazdu do Hoalndii w sezonie, predzej polecam
    skandynawie.

    qba

    Użytkownik Pawel Pacek <w...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ahjf73$3em$...@a...dialog.net.pl...

  • 3. Data: 2002-07-24 08:02:31
    Temat: Re: Holandia i praca
    Od: "Punisher" <p...@o...pl>

    Powaznie stary nie jedz aktualnie do Holandii - bylem sam 9 dni mialem
    samochod zjechalem polowe Niemiec i cala Holandie - na ulicy normalnie
    mozesz spokojnie zagaic przechodnia po polsku - odpowie... Jest tragicznie
    Polacy sa wszedzie bez ukladow nic nie zalatwisz zmarnujesz jedynie kase...
    Najlepiej poloz sie i kwicz bo w Polsce to jedyne Ci pozostalo.