PracaGrupypl.praca.dyskusje › Hierarchia w hipermarkecie.

  • 1. Data: 2003-08-01 08:51:02
    Temat: Hierarchia w hipermarkecie.
    Od: "avril" <a...@p...fm>

    Hej. Pilnie szukam pracy bo musze za studia zapłacić i dostałam propozycję
    pracy w jednym z hipermarketów....... wiem, że tu pracuje sie za śmieszne
    pieniądze ale na studia akurat "na styk" starczy a z braku laku trzeba chyba
    podjąć sie każdej pracy....... moje stanowisko też śmieszne - kasjer
    wrotkarz (skladałam podanie na wyższe - księgowe ale cóż). W związku z tym
    stanowsikiem mam pytanie: jaka jest hierarchia pomiedzy zwykłym kasjerem a
    takim wrotkarzem? Czy to stanowiska o tym samym poziomie (przede wszystkim
    chodzi mi o poziom finansowy).
    Za jakąkolwiek pomoc (wskazówkę) z góry dziękuje i pozdrawiam.

    --
    avril

  • 2. Data: 2003-08-01 09:13:47
    Temat: Re: Hierarchia w hipermarkecie.
    Od: "Niuniuś" <d...@w...pl>

    Użytkownik "avril" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > avril
    >
    > za moich czasów a pracowałam w zimę na stanowisku kasjer otrzymywałam
    stawkę godzinową 6,41 brutto. Praca pomiędzy wrotkarką a kasjerką różni się
    tym, iż kasjerka tylko siedzi na kasie a wrotkarka idzie lub jeżdzi i podaje
    ceny, które kasjerka nie może szczytać z kodów kreskowych, bądź coś się nie
    zgadza z ceną (klient twierdzi, że na półce była inna cena towaru niż
    wskazuje to kasa)
    wynagrodzenie było bardzo podobne z różnicą kilku groszy na niekorzyść
    wrotkarki czyli ok 6 zł

    Pozdrawiam
    digitka

  • 3. Data: 2003-08-03 13:55:39
    Od: Ela Suchenia <e...@a...w.sygnaturce>

    avril napisał(a):

    [...]
    > moje stanowisko też śmieszne - kasjer
    > wrotkarz (skladałam podanie na wyższe - księgowe ale cóż).

    Z racji, że jeszcze się uczysz, to stanowisko wcale nie jest śmieszne.
    Możesz już teraz pokazać się z dobrej strony jako pracownik, a po
    skończeniu studiów ubiegać się o inne stanowisko w tej samej firmie..

    > W związku z tym
    > stanowsikiem mam pytanie: jaka jest hierarchia pomiedzy zwykłym kasjerem a
    > takim wrotkarzem?

    Jeżeli chodzi o hierarchię te stanowiska traktowane są tak samo. Serwis
    wrotkowy często jest sadzany na kasach, a kasjerzy (rzadko bo rzadko)
    wykonują czynności serwisu "pieszego".

    > Czy to stanowiska o tym samym poziomie (przede wszystkim
    > chodzi mi o poziom finansowy).

    Jak ja pracowałam było to samo.

    > Za jakąkolwiek pomoc (wskazówkę) z góry dziękuje i pozdrawiam.

    Pracę w serwisie wrotkowym wspominam bardzo sympatycznie, jak trafisz na
    fajną ekipkę współpracowników, to po prostu aż się chce chodzić do
    pracy.

    Życzę Ci powodzonka i jak najmniej "krzykliwych" klientów.

    Pozdrawiam.

    --
    ..:: Ela Suchenia == elcik<at>wp<dot>pl == GG #165056 ::..
    [ ,,Think positive in life always and look for opportunities ]