PracaGrupypl.praca.dyskusjeHierarchia w hipermarkecie. › Re: Hierarchia w hipermarkecie.
    From: Ela Suchenia <e...@a...w.sygnaturce>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Hierarchia w hipermarkecie.
    Date: Sun, 03 Aug 2003 15:55:39 +0200

    avril napisał(a):

    [...]
    > moje stanowisko też śmieszne - kasjer
    > wrotkarz (skladałam podanie na wyższe - księgowe ale cóż).

    Z racji, że jeszcze się uczysz, to stanowisko wcale nie jest śmieszne.
    Możesz już teraz pokazać się z dobrej strony jako pracownik, a po
    skończeniu studiów ubiegać się o inne stanowisko w tej samej firmie..

    > W związku z tym
    > stanowsikiem mam pytanie: jaka jest hierarchia pomiedzy zwykłym kasjerem a
    > takim wrotkarzem?

    Jeżeli chodzi o hierarchię te stanowiska traktowane są tak samo. Serwis
    wrotkowy często jest sadzany na kasach, a kasjerzy (rzadko bo rzadko)
    wykonują czynności serwisu "pieszego".

    > Czy to stanowiska o tym samym poziomie (przede wszystkim
    > chodzi mi o poziom finansowy).

    Jak ja pracowałam było to samo.

    > Za jakąkolwiek pomoc (wskazówkę) z góry dziękuje i pozdrawiam.

    Pracę w serwisie wrotkowym wspominam bardzo sympatycznie, jak trafisz na
    fajną ekipkę współpracowników, to po prostu aż się chce chodzić do
    pracy.

    Życzę Ci powodzonka i jak najmniej "krzykliwych" klientów.

    Pozdrawiam.

    --
    ..:: Ela Suchenia == elcik<at>wp<dot>pl == GG #165056 ::..
    [ ,,Think positive in life always and look for opportunities ]