PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Heyah] Rekrutacja na infolinię

  • 1. Data: 2006-03-04 08:14:19
    Temat: [Heyah] Rekrutacja na infolinię
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    Chciałbym opisać część procesu rekrutacji na infolinię w Heyah, może komuś się
    przyda.

    Ogłoszenie ukazało się w ostatniej gazecie-praca (Warszawa), w dziale ogłoszeń
    drobnych, ale było dużych rozmiarów. Rekrutacją zajmuje się firma Contact Point
    i to za jej pośrednictwem jest się zatrudnionym.

    Podstawowe warunki są nieciekawe:
    - umowa o dzieło
    - przez pierwsze 500 godzin stawka 6,50zł brutto plus 20% (jak to mówią: od
    Heyah). Potem 7,50zł + 30%, docelowo podobno 8,50zł + 40%
    - dodatkowo dostaje się telefon komórkowy oraz 100zł miesięcznie na gadanie w Heyah
    - 3 najlepsze osoby w miesiącu dostają premię (odpowiednio: 300zł, 200zł i 100zł)
    - kolejna 4. i 5. najlepsza osoba - doładowania w Heyah
    - najlepsze Grupy (teamy) mogą iść do lokalu (restauracja itp.), gdzie za
    wszystko płaci Heyah

    Rekrutację przeszedłem przez 2 etapy (dalej już zrezygnowałem ze względu na
    kiepskie warunki finansowe i prawne):

    W trakcie tej rekrutacji:
    - miałem dyktando z imion, nazwisk, miast itp. (np. Honorata, Dzierżoniów, ul.
    Najświętszej Marii Panny, Chorzów)

    - rozmowa:
    a/ jakie cechy powinien mieć dobry doradca?
    b/ jakie ja mam cechy, które powinien mieć dobry doradca?
    c/ jaki nie powinien być dobry doradca
    d/ jakie są moje wady
    e/ kim dla mnie jest klient
    f/ czy palisz papierosy? Nie? To proszę mnie przekonać, że warto palić!
    g/ w jakiej sieci mam telefon? (W Erze? A, to pokrewne) :)
    h/ w jaki sposób jestem obecnie zatrudniony.

    Kolejnym etapem miała być rozmowa bezpośrednio z PTC, ale nie miałem ochoty już
    dalej się w to angażowac...