PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jesteś gotowy zarabiać prawdziwe pieniądze?

  • 1. Data: 2006-03-03 22:27:38
    Temat: Czy jesteś gotowy zarabiać prawdziwe pieniądze?
    Od: "Tomasz Lachowicz" <t...@g...pl>

    Szukasz pracy w domu?, chcesz skutecznie zarabiać?.
    Chciałbymzaoferować Ci pracę, dzięki której będziesz zarabiać średnio 500
    złtygodniowo za pomocą internetu, spędzając w nim zaledwie 1-2 godziny
    dziennie.
    Zarobki mogą być oczywiście wyższe, a wszystko zależy tylko od
    Ciebie.
    Jeżeli jesteś zainteresowany(a) propozycją wyślij (nawet pustego) emaila na
    adres: k...@o...pl a natychmiast prześlę Ci szczegółową ofertę.

  • 2. Data: 2006-03-04 01:00:26
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-03-03 23:27:38 +0100, "Tomasz Lachowicz"
    <t...@g...pl> said:

> [...]
    > Ciebie.
    > Jeżeli jesteś zainteresowany(a) propozycją wyślij (nawet pustego)

    Cześć Tomku,
    za pieniądze dziękuję, mam własne. Prześlij swoją ofertę pod adresem
    a...@g...pl. Z pewnością się zainteresują.

    cześć
    camel[OT]