PracaGrupypl.praca.dyskusje › Herbalife

  • 1. Data: 2004-11-23 23:11:01
    Temat: Herbalife
    Od: "MoBi" <m...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś słyszał z szanownych grupowiczów o tej firmie? Robią nabór w
    Krakowie. Wydaje się to być akwizycja, ale nie mam pewności.
    Proszę o informację od osób, które miały styczność z tą firmą.

    Pozdrawiam,
    MoBi

  • 2. Data: 2004-11-23 23:23:00
    Temat: Re: Herbalife
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 24 lis 2004 w liście [news:co0g35$3r5$1@atlantis.news.tpi.pl] MoBi
    [m...@w...pl] napisał(a):

    > Czy ktoś słyszał z szanownych grupowiczów o tej firmie? Robią nabór w
    > Krakowie. Wydaje się to być akwizycja, ale nie mam pewności.
    > Proszę o informację od osób, które miały styczność z tą firmą.

    Oszuści. Akwizycja w najgorszym wydaniu, do tego MLM. Poczytaj w
    archiwum, było wiele razy.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2004-11-24 12:56:28
    Od: "Anka" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > MoBi
    >
    > Ja kupowalam w tej firmie produkty na odchudzanie sa dobre ale praca dla tej
    firmy polega na sprzedawaniu ich produktów samemu czysta akwizycja

  • 4. Data: 2004-11-24 13:42:00
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 00:11:01 +0100, MoBi <m...@w...pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > Czy kto? s?ysza? z szanownych grupowiczów o tej firmie? Robi? nabór w
    > Krakowie. Wydaje si? to byae akwizycja, ale nie mam pewno?ci.
    > Prosz? o informacj? od osób, które mia?y styczno?ae z t? firm?.
    a o amway slyszales? To samo, tylko sprzedaz drogich "zdrowotnych"
    produktow na bazie ziol.
    Sa kraje w ktorych tego typu sprzedaz sie sprawdza, w Polsce tylko w
    niektorych rejonach.

    Bonza
    pager 0642299084
    --