PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ochroniarza-dyskusje

  • 1. Data: 2004-11-23 22:29:28
    Temat: Ochroniarza-dyskusje
    Od: "Rocco" <r...@w...pl>

    witam

    Co myslicie na temat tego zawodu ?
    Jakie macie doswiadczenia i jakie zarobki.
    Czy licencja 1-go badz 2-go stopnia moze spowodowac podniesienie pensji ?
    Czy warto wogole robic licencje a moze sam kurs itd.

    Podyskutujmy na ten temat.

    pozdr.

  • 2. Data: 2004-11-23 22:29:55
    Temat: Re: Miało być Ochroniarz-dyskusje
    Od: "Rocco" <r...@w...pl>

  • 3. Data: 2004-11-24 09:43:10
    Od: dunior <d...@p...onet.pl>

    Rocco wrote:

    > Użytkownik "Rocco" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    bez licencji w ogóle nie masz się co starać o prace pracownika ochrony,
    chyba że w zakres obowiązków wchodziłaby tylko fucha ciecia ;)

    znajomi ochroniarze z licencjami (1 i 2) zarabiają ponizej 1000 zł na
    ręke. Ale za to mają system zmianowy, który pozwala w łatwy sposób
    dorobić gdzie indziej.
    Spotkałem się też z sytuacjami że ochroniarze pracowali na umowe
    zlecenia jakieś 300 godzin miesięcznie, i wówczas pomimo niskiej stawki
    godzinowej wyciągali całkiem niezłą średnią.

    pozdrawiam
    dunior

  • 4. Data: 2004-11-24 16:19:45
    Od: orinoco <w...@U...onet.pl>

    Rocco wrote:

> [...]

    Jeśli nie masz zamiaru robić kariery w tym zawodzie to się zastanów czy
    warto. Inni pracodawcy czasami krzywo patrzą na kandydata z przeszłością
    w ochronie, znam takich. To zawód cieszący się dość szczególną sławą.

    --
    pozdrawiam,
    Michał Rodziewicz