PracaGrupypl.praca.dyskusje › HMI - firma ubezpieczeniowa, czy ktoś o niej słyszał

  • 1. Data: 2003-02-03 22:36:15
    Temat: HMI - firma ubezpieczeniowa, czy ktoś o niej słyszał
    Od: "Mac" <m...@n...bipnet.pl>

    Witam,
    mojej narzeczonej zaproponowano pracę w firmie HMI, ma być to praca biurowa,
    ale żadnych więcej szczegółów nie wiadomo. Na pytanie o zakres działalności
    firmy powiedziano jedynie, że jest to jedna z największych (?) w Polsce firm
    ubezpieczeniowych.

    Mam pytanie do szanownych grupowiczów - czy ktos kiedyś zetknął się z tą
    firmą. Co o niej sądzić (praca ma być w Gdańsku).

    pozdrawiam,
    Maciej

  • 2. Data: 2003-02-05 00:31:32
    Od: Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

    Użytkownik Mac napisał:
> [...]
    >
    > Mam pytanie do szanownych grupowiczów - czy ktos kiedyś zetknął się z tą
    > firmą. Co o niej sądzić (praca ma być w Gdańsku).

    Bys moze jest to skrot od jakies firmy ubezpieczeniowej.
    Szczerze mowiac nie sadze, zeby to bylo towarzystwo ubezpieczen na zycie
    ani inne, a tym bardziej znane w Polsce. Byc moze jakis lokalny broker
    ubezpieczeniowy.
    Ale jesli nie zadali sobie trudu, zeby zainteresowac (zakomunikowac) to
    moze byc jakas podpucha.

    Pozdrawiam,
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

  • 3. Data: 2003-02-05 09:09:32
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Mac" <m...@n...bipnet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie do szanownych grupowiczów - czy ktos kiedyś zetknął się z tą
    > firmą. Co o niej sądzić (praca ma być w Gdańsku).
    >
    > pozdrawiam,
    > Maciej
    Witaj!!!!
    z ciekawosci poszukalam czegokolwiek o tej firmie... i znalazlam!!!
    http://www.republika.pl/hmi/
    hihihi... wesola firma... od razu sex-stronka sie laduje......
    pozdrawiam