PracaGrupypl.praca.dyskusje › Badania okresowe ?

  • 1. Data: 2003-02-03 21:32:08
    Temat: Badania okresowe ?
    Od: "bolek" <b...@w...pl>

    Cześć Wam !!!
    Podczas ostatniego badania okresowego ( 2 lata temu) okulistka nie chciała
    się zgodzić na moją pracę przy komputerze. Przekonałem ją, że pracuję przy
    komputerze jakieś 2-3 godz./ dzień i z wielką niechęcią podpisała mi zgodę.
    Obecnie pracuję przy komputerze ok. 7-8 godz./dzień , a badania straciły
    ważność. Co może zrobić pracodawca, jeśli
    lekarz nie wyrazi zgody na moją pracę przy monitorze? Jakie ja mam prawa?
    Czy mogę ubiegać się wtedy o rentę? Za wszelkie informację z góry dziękuję.

    b...@w...pl

  • 2. Data: 2003-02-04 08:02:00
    Temat: Re: Badania okresowe ?
    Od: s...@p...onet.pl

    Cześć.

    Zapoznaj się z art.226 do 233 kp w wersji 2003. Zwróć uwagę na art.230 i 231 kp.
    Miłej lektury.Powodzenia.Na marginesie a masz okulary do pracy z komuterem ?

  • 3. Data: 2003-02-04 08:53:19
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > Zapoznaj się z art.226 do 233 kp w wersji 2003. Zwróć uwagę na art.230 i
    231 kp.
    > Miłej lektury.Powodzenia.Na marginesie a masz okulary do pracy z komuterem
    ?

    A mozna prosic o streszczenie ? (niebawem tez sie wybieram na takie badania)
    M.