PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarancja pracy

  • 121. Data: 2009-05-09 15:38:10
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Alex81" <a...@g...com>

    No i do reszty mojej wypowiedzi się nie odniosłeś, co sugeruje że nie jesteś
    nawiedzonym rewolucjonistą tylko zwykłym trollem...

    --
    Chciałbym zauważyć, że ... piszanie na niusy zamiast spotkanie się ze znajomymi lub
    tp czyni Cię dokładnie takim samym trolem jak reszta

    --
    PS. nudzi mi się

  • 122. Data: 2009-05-09 15:41:38
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Było juz jednocyfrowe.
    > Nie było natomiast żadnego specjalnego szumu. Po prostu pracodawcy stękali
    > na brak pracowników różnych branż i specjalności, ale oni zawsze narzekają i
    > zawsze ich coś uwiera, nie ma co przywiązywać do tego większej wagi.

    Narzekali wysokowykwalifikowani pracownicy, którym płacono mniej niż
    niskokwalifikowanym.

    --
    PS. nudzi mi się

  • 123. Data: 2009-05-09 15:46:48
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > To może zły przykład, ale np. przetargi na prowadzenie konkretnych linii
    > autobusów miejskich - już niekoniecznie, bo tu umowę podpisuje się np na
    > 3 lata oczywiście biletami zajmuje się nadal miasto, bo mają być takie
    > same.

    "bilety narodowego banku są prawnym środkiem płatniczym w polsce"

    --
    PS. nudzi mi się

  • 124. Data: 2009-05-09 15:48:15
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Hmm... Drobne usługi porządkowe, typu: sprzątanie biur w urzędzie, mycie
    > okien, pranie wykładzin, mycie podłóg, grabienie liści z trawników etc a
    > nie oczyszczanie dróg ;)

    .. mycie zębów

    --
    PS. nudzi mi się

  • 125. Data: 2009-05-09 15:54:30
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Godną płacę.

    Chciałbym abyś był w stanie taką mi taką zaoferować

    --
    PS. nudzi mi się

  • 126. Data: 2009-05-09 15:57:00
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > Podział mamy na dobra podstawowe i luksusowe.

    A ja myślałem, że na dobra i na zła

    --
    PS. nudzi mi się

  • 127. Data: 2009-05-09 19:50:07
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    In article <gu47ti$8hg$1@achot.icm.edu.pl>, n...@o...pl says...
    > Ile kosztuje opłata za przejazd autostradą przez połowę Polski ?
    Ale wiesz że duże ciężarówki płacą winiety abonamentem?

    --
    Pzdr
    Alex

  • 128. Data: 2009-05-09 20:34:52
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > na brak pracowników różnych branż i specjalności, ale oni zawsze narzekają
    > zawsze ich coś uwiera, nie ma co przywiązywać do tego większej wagi.
    Spadek
    > bezrobocia był zresztą w znacznej mierze wynikiem otwarcia europejskich
    > rynków pracy i emigracji zarobkowej.
    > Głównie na zmywaki... ;)

    Ja to odebrałem inaczej:)) jako szum.

    > Czy doszło może do jakiegoś kontaktu twojego (jako pomysłodawcy) z
    > przedstawicielami wymienionych środowisk, na istotnym dla sprawy szczeblu?

    Nie!

    > I co własciwie jest istotą tej propozycji?
    > Że każdy bezrobotny mógłby się zgłosić, dostać łopatę i/lub miotłę,
    > następnie po stwierdzeniu braku przeciwwskazań zdrowotnych przystąpić do
    > prac interwencyjnych za minimalną krajową zamiast pobierać zasiłek?

    Dosłownie!

    > ???
    >
    > --
    > Jotte

    Pracodawca musiał by zmienić przynajmniej nastawienie do pracownika.
    Politycy przestali by rzucać ochłapami jak becikowe.
    Rząd straciłby kij, i przestałby dawać ulgi najbogatszym.
    Związki zawodowe straciły by swój atut bo nie bardzo miały by kogo bronić.
    I wreszcie przestano by pisać o za wysokich podatkach, nie wyższych
    niż na całym świeci, a otwierający (zakładający) działalność gospodarczą
    wiedział na czym stoi, albo wziął miotłę:))

    Józek

  • 129. Data: 2009-05-10 16:46:55
    Od: "gg" <a...@a...aa>

    Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam osób (ekonomistów i informatyków)które potrafiły by zrobić
    > symulacje
    > ekonomiczną, aby udowodnić że najlepszym sposobem rozwiązania kryzysu jest
    > GWARANCJA PRACY.

    a gdzie konsolidacja i zmiana paradygmatu ?
    czyli mamy sie dlawic ze stara gospodarka w nowych
    czasach, ktore nadchodza a w ktorych juz jej nie
    bedziemy potrzebowac ? tylko po to aby ludzie
    nie stracili pracy i bylo im wygodnie ????

  • 130. Data: 2009-05-10 16:48:00
    Od: "gg" <a...@a...aa>

    komunistyczny stek bzdur nie majacy zadnego ekonomicznego sensu