PracaGrupypl.praca.dyskusjeGloport to wcielenie Amwaya? › Re: Gloport to wcielenie Amwaya?
    From: "plonker" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gloport to wcielenie Amwaya?
    Date: Sun, 25 Jul 2004 10:04:24 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@opinionm.gliwice.pik-net.pl

    > To Amway pod nową postacią, czy firma która wykorzystuje te same metody
    > działania?? System pozyskiwania dystrybutorów, te same techniki
    motywacyjne

    > Wie ktoś coś więcej na temat Gloportu??

    Ja nie wiem, wiem że VEBSO to jedno z wcieleń Amway'a. Ale metody i techniki
    działania nie idą z samej firmy ale z ludzi (dystrybutorów) którzy ją
    tworzą. Amway miał to do siebie że znalazło se tam dużo szaleńców, ale może
    teraz będzie inaczej, ludzie już są bardziej realistycznie do tego
    nastawieni niż 10 lat temu :-)