PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie tkwi diabel ?

  • 11. Data: 2004-11-05 09:13:58
    Temat: Re: Gdzie tkwi diabel ?
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Użytkownik Pajączek napisał:
    > Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...asmodeusz.prv.pl> napisał w
    > wiadomości news:cmd1gm$3ei$1@213.241.76.67...
    >
    > To dlaczego tak popularne są taki ogłoszenia?

    Nie zauważyłem żeby były popularne. A jeśli już to jakim sensie
    popularne ? Popularne jest odpowiadanie na te ogłoszenia, czy ich
    publikowanie ?

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 12. Data: 2004-11-05 12:01:22
    Od: "Mikołaj" <l...@s...com>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...asmodeusz.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:cmfhbm$i7g$1@213.241.76.67...

    > Nie zauważyłem żeby były popularne.
    Hmm...
    > A jeśli już to jakim sensie
    > popularne ? Popularne jest odpowiadanie na te ogłoszenia, czy ich
    > publikowanie ?

    Popularne w sensie że sporo ich w ogłoszeniach.