PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie szukać jeszcze pracy?

  • 31. Data: 2005-05-11 10:16:17
    Temat: Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2005-05-11 11:39, spoglądając w dolinę, Użytkownik vertret(at)op.pl
    napisał:
    > [...]
    > Pogratulujesz mi jak wygram w totolotka. To co umiem zawdzięczam tylko
    > własnej pracy.
    > [...]

    Już kilka razy padło na grupie takie stwierdzenie, a ja nie rozumiem
    dlaczego nie powinno sie komuś gratulować tego, że sam wypracował sobie
    wiedzę, umiejętności czy inne zasoby (materialne i nie). Dlaczego można
    gratulować tylko tego, że gwiazdka spadła z nieba (totolotek). Czy
    pogratulowanie komuś, że jest pracowity, jest dla niego jakąś ujmą?
    Ja ze swej strony chciałbym Ci pogratulować umiejętności wyszukiwania i
    zagospodarowywania nisz rynkowych, (ja tego nie umiem) i nie wiem czy
    Cię tym nie obrażę ... :)

    Pozdrawiam
    Kornel

  • 32. Data: 2005-05-11 10:25:58
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    Dnia Wed, 11 May 2005 11:54:36 +0200, vertret(at)op.pl <vertret @ op.pl>
    napisał:

    >W DG jest konieczne znalezienie klienta na swoje uslugi.

    A czym to sie rózni od szukania pracodawcy przez pracownika?

    vertret

  • 33. Data: 2005-05-11 10:53:37
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 12:25:58 +0200, vertret(at)op.pl <vertret @ op.pl>
    napisał:

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości

    > A czym to sie rózni od szukania pracodawcy przez pracownika?
    >

    > vertret

    Tym, ze pracownik najemny pracuje u jednego pracodawcy wykonujac
    powierzone mu obowiazki w sposob ciagly, oraz proces poszukiwania pracy
    raczej jest sporadyczny (mowimy o normalnym rynku pracy w ktorym nie
    takiej rotacji jak obecnie).Czesto umiejetnosci pracownika najemnego sa
    kompletnie nieprzydatne w DG, gdyz powierzenie ich osobie z zewnatzr jest
    nieoplacalne (nie myl tego z samozatrudnieniem).

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 34. Data: 2005-05-11 10:58:47
    Od: "Marcia" <m...@t...us>

    > A może po prostu tam gdzie uderzała, już wszyscy są (jak w większości firm),
    > albo nie jest im potrzebny ktoś, za kogo trzeba płacić ZUS, a co gorsza
    > może zajść w ciążę.
    >
    > Marek

    W jaka znowu ciaze? o czym wy do mnie rozmawiacie?

  • 35. Data: 2005-05-11 11:18:26
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 12:58:47 +0200, Marcia <m...@t...us> napisał:

    > W jaka znowu ciaze? o czym wy do mnie rozmawiacie?

    1. Mloda dziewczyna, panna lub swieza mezatka - bedize miala dzieci,
    pojdzi ena wychowawczy.
    2. Mloda mama - dzieci beda chorowac, bedzie brala zwolnienia i nie bedzie
    dyspozycyjna.
    3, Dzieci dorosle - za stara, zeby zatrudniac.

    i teraz musisz trafiz z CV do pracodawcy, ktorego fobie nie maja akurat
    nic wspolnego z twoja sytuacja, zeby przejsc do nastepnego etapu
    rekrutacji.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 36. Data: 2005-05-11 11:51:16
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 12:58:47 +0200, Marcia <m...@t...us> napisał:

    >i teraz musisz trafiz z CV do pracodawcy, ktorego fobie nie maja akurat
    nic wspolnego z twoja sytuacja,

    Odłóż swoje fobie i zostawiaj mieszkanie niezamknięte. Przecież te fobie nie
    mają nic wspólnego z twoją sytuacją.

    vertret

  • 37. Data: 2005-05-11 12:10:02
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 13:51:16 +0200, vertret(at)op.pl <vertret @ op.pl>
    napisał:

> [...]
    > wiadomości

    > nic wspolnego z twoja sytuacja,
    >
    > Odłóż swoje fobie i zostawiaj mieszkanie niezamknięte. Przecież te fobie

    dziewczyna sie pytala, to jej wyjasnilem. masz cos sensownego na temat do
    powiedzenia?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 38. Data: 2005-05-11 12:48:27
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    >dziewczyna sie pytala, to jej wyjasnilem. masz cos sensownego na temat do
    powiedzenia?

    Tak. Pisząc jej o fobiach pracodawców bałamucisz jej w głowie. Dzieczyna
    może ci uwierzyć i szukać pracodawcy bez fobii, skazując sie na znalezienie
    pracy u idioty, któremu nie zależy na dobru własnej firmy. Ty chciałbyś u
    takiego pracować?

    vertret

  • 39. Data: 2005-05-11 14:15:58
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Hmm.... czyli z waszych odpowiedzi mam wnioskowac, że powinnam w tym miejscu
    > umieścić swoje CV i list motywacyjny etc. zeby wszyscy mogli sobie je
    > przeczytac ??

    Nie mozna dac sesownej odpowiedzi na Twoje pytanie, nie wiedzac kim jestes!
    Ton Twojej wypowiedzi był taki, że w moim odczuciu masz kilkanascie lat i
    szukasz paru groszy na kino.
    Mam nadzieje, ze moje zdanie cos wniesie do Twojego stylu poszukiwania pracy

    fotech

  • 40. Data: 2005-05-12 04:57:09
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    vertret\(at\)op.pl <vertret @ op.pl> napisał(a):

> [...]
    > pracy u idioty, któremu nie zależy na dobru własnej firmy. Ty chciałbyś u

    Hmm. Twoje zdanie jest słuszne z ekonomicznego punktu widzenia.

    Rozumiem więc, że idiotą jest pracodawca, który zatrudnia:
    - kobietę "w wieku produkcyjnym" mimo, że wie o jej potencjalnie możliwej
    niedyspozycyjności,
    - kobietę "w wieku poprodukcyjnym" mimo, że jest już nieatrakcyjna i może
    "odstraszać klientów" - a chce jeść, ubrać się i mieć na opłaty,
    - chłopaka po szkole, a przed wojskiem,
    - faceta po 50-tce, który też chciałby nie być ciężarem i zarobić na swoje
    utrzymanie,
    - faceta 36-50 lat, który wypadł z przedziału wiekowego, w którym przyjmują
    pracodawcy, którzy nie są idiotami,
    - ludzi wszelkiej płci, wieku i maści, którzy nie są 200% dyspozycyjni,
    mobilni, zaradni, kreatywni, tacy co nie jeżdżą, skaczą i fruwają, ale są
    tylko solidni i dobrze wykonują obowiązki,
    - itp.

    Fobie pracodawców są faktem. Pracodawcy z powodu totalnego bezrobocia
    mają ten komfort, że nie muszą się leczyć w tych fobii.

    Właśnie z powodu takiego oceniania intelektu i wartości pracodawców,
    w takim kraju jak Polska sektor państwowy jest potrzebny jak powietrze.
    W innym przypadku legalizuje się ukrytą eutanazję tych, których przyjmuje
    tylko "pracodawca idiota, któremu nie zależy na dobru własnej firmy".

    Marek