PracaGrupypl.praca.dyskusje › AsterCity - czy ktos tam pracowal?

  • 1. Data: 2005-05-09 22:48:48
    Temat: AsterCity - czy ktos tam pracowal?
    Od: user <u...@m...one.pl>

    Witam
    Pracowal moze ktos w AsterCity w Warszawie?

    pozdrawiam
    Albert

  • 2. Data: 2005-05-10 06:20:35
    Temat: Re: AsterCity - czy ktos tam pracowal?
    Od: "MK" <a...@g...pl>

    Użytkownik "user" <u...@m...one.pl> napisał w wiadomości
    | Witam
    | Pracowal moze ktos w AsterCity w Warszawie?
    |
    | pozdrawiam
    | Albert

    I już wiemy, gdzie poszukują administratorów ......

    Życzę owocnej i układającej się po Twojej myśli rozmowy kwalifikacyjnej.

    Pozdrawiam

    MK

  • 3. Data: 2005-05-10 07:46:55
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-10, MK <a...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "user" <u...@m...one.pl> napisał w wiadomości
    > I już wiemy, gdzie poszukują administratorów ......
    > Życzę owocnej i układającej się po Twojej myśli rozmowy kwalifikacyjnej.
    Ja mam łącze od Astera. Niech lepiej nic nie psuje :>

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    - God, root, what's the difference?