PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie dobrze się pracuje i dobrze płacą? › Gdzie dobrze się pracuje i dobrze płacą?
  • Data: 2008-08-30 19:54:00
    Temat: Gdzie dobrze się pracuje i dobrze płacą?
    Od: M <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam miłej spokojnej pracy z wynagrodzeniem powyżej 10 tys.zł brutto.
    Miałem ofertę z Krakowa z dużej międzynarodowej firmy, ale dawali tylko
    9tys.zł brutto, co nie kalkulowało mi się nijak, przy obecnych zarobkach
    ok 6tys.zl brutto nie licząc diet z wyjazdow zagranicznych. Obśmiałem
    ofertę z Krakowa bo musiałbym wynająć mieszkanie i przeprowadzić się do
    Krakowa (ponad 250km z domu:()więc wyszłoby na zero. Pomyślałem sobie że
    filantropem nie jestem i wspierać tę firmę nie będę i za parę złotych
    więcej nie zostawię rodziny i swojej pracy dla Krakowa. Branża
    finansowo-księgowa.Firma międzynarodowa. Gdzie by tu uderzyć żeby
    zaproponowali dobre warunki?