PracaGrupypl.praca.dyskusjeGazeta Wyborcza › Gazeta Wyborcza
  • Data: 2003-04-12 07:28:46
    Temat: Gazeta Wyborcza
    Od: "Przemek" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj w wyborczej przeczytalem jeszcze bardzo ciekawy artykul o
    bezrobociu. Nie bede tu przytaczal liczb. Wnerwil mnie bowiem komentarz pana
    RAFALA KALUKINa z tejze gazety:

    "....elastycznosc, mobilnosc, wyrzeczenia - czego jest zbyt malo wsrod
    "doroslej mlodziezy" - z czasem przyjda...."

    Ty ruski cepie jeden!!!!!!!!! Ciebie juz mocno musialo pogrzac. O jakich
    wyrzeczeniach ty mowisz ?! Z czego moje pokolenie ma sie wyrzekac? Wiekszosc
    moich kolegow zarabie 800-900 zyli na reke. Ci ktorzy dostaja 1100 - 1200,
    pracuja w Warszawie i codziennie kursuja pociagiem 1,5 godziny z naszego
    miasta bo nie stac ich na wynajem mieszkania. Ci ktorzy wynajmuja, mieszkaja
    po 4ech w jednym malym pokoju. Bez szans na awans lub podwyzke. Wegetuja z
    miesiaca na miesiac, modlac sie zeby ich nie wywali lub zeby nie miec jakis
    wysokich nieprzewidzianych wydatkow. To ma byc zycie?!

    A taki gnojek jak ty zada od mojego pokolenia WYRZECZEN i MOBILNOSCI.
    Rozejrzyj sie, zeby dostac prace zachrzaniamy za darmo po trzy miesiace, a
    pozniej i tak czesc z nas dostje kopa w tylek.

    Pzdr.
    Przemo