PracaGrupypl.praca.dyskusje › GTS Energis - testy merytoryczne - rozmowa kwalifikacyjna

  • 11. Data: 2006-07-01 22:31:28
    Temat: Re: GTS Energis - testy merytoryczne - rozmowa kwalifikacyjna
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

> [...]
    > 70-80%
    > czasu spedza sie poza biurem na jezdzie (co mi nie za bardzo pasuje)po
    > wezłąch, usuwawaniu awarii i instalacji nowych urzadzen, w radiolinii,
    > czyli
    > praca na wysokościach. Obszar to duza część południowej Polski. Docelowo
    > ma
    > byc w KRK 2 pracowników. Oprócz tego dyżury i dostepnośc prawie cały czas
    > pod
    > telefonem i gotowosc na wyjazd do awarii. Wczesniej jakies szkolenia w
    > Warszawie. I teraz nie wiem co zrobić w przypadku gdyby zadzwonili z

    No, czyli utrzymanie sieci. Jesli Ci taki styl pracy nie pasuje to nie wiem
    co Ci powiedziec - sam sobie musisz przemyslec;) W kazdej tego typu firmie
    (operatorzy wireless i komorkowi) wyglada to bardzo podobnie. Taka praca.
    Jesli awaria wypadnie na waznym wezle w zimie to niestety, czasem trzeba
    bedzie podralowac na maszt, czasem i w nocy. Nie ma lekko. Za to dzieki
    takiemu sposobowi pracy masz dosyc spora autonomie i dodatkowy zastrzyk
    pieniazkow za interwencje. Niestety, nie kazdy sie do tego nadaje. Skoro
    wolisz biurko to postaraj sie moze dostac do centrum nadzoru sieci - tez
    dyzury, troche nudniej, ale za to non stop przy biurku:-)

    pozdr
    zasiu

  • 12. Data: 2006-07-02 19:42:55
    Od: PZ <p...@m...com>

    zasiu napisał(a):
> [...]
    > wolisz biurko to postaraj sie moze dostac do centrum nadzoru sieci - tez
    > dyzury, troche nudniej, ale za to non stop przy biurku:-)

    Witam

    NOC GTS jest chyba nadal w wawie tudziez w piasecznie. Praca w NOC jest
    _potwornie_ nudna. Bedziesz inzynierem read_only i bedziesz zbieral od
    klientow w czapke. Zaleta jest taka, ze ma sie duzo czasu, bo pracuje
    sie po 12/24/12/48, ale w swiatek piatek sobote i niedziele. No i
    oczywiscie filmy i gierki nocami.

    Ja bym bral i po roku szukal innej. Doswiadczenie bedziesz mial i w ogole:)

    Pozdrawiam
    PZ

  • 13. Data: 2006-07-02 21:30:34
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

> [...]
    > filmy i gierki nocami.
    >

    > Ja bym bral i po roku szukal innej. Doswiadczenie bedziesz mial i w

    Z ciekawości - bo domyślam się, że tam pracowałeś - NOC GTS zajmuje się
    tylko nadzorem (awarie), czy również kreowaniem nowych usług w sieci?

    pozdr
    zasiu