PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fuller Company

  • 1. Data: 2005-06-02 09:41:20
    Temat: Fuller Company
    Od: "Jarod" <b...@W...gazeta.pl>

    hello
    W UK sa firmy zajmujace sie pisaniem/poprawianiem CV,warto w cos takiego
    inwestowac ? Tzn. oni nawet oferuja, ze za darmo udziela porady. Ktos
    korzystal z ich uslug ? jaki efekt ? Czemu w UK sie zdjec nie umieszcza w
    CV , czy to duzy blad ? Co u nich w CV jest najwazniejsze ? Nie chodzi mi o
    jakis szablonik, bo widzialem ich sporo ale kazdy inny. Zalezy mi na
    tym,zeby miec profesjonalne i schludne CV. Czy jesli sie jest nadal w polsce
    to czy to przekresla szanse ? Narazie sie do UK nie wybieram, ale mysle o
    wyjezdzcie za rok lub 2 ( bardziej 2 ).
    Jarod

  • 2. Data: 2005-06-04 13:02:45
    Temat: Re: Fuller Company
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    W szkocji sa na pewno. U nich CV powinno miec min 2-3 stronki jak nie masz
    sporego doswiadczenia. U nas jest moda na krotkie i tresciwe wiec nie zdziw
    sie jak cie beda maglowac godzinke. Co do zdjecia to nie wiem.

    Powodzenia

    majkel