PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firmy w trakcie restrukturyzacji? Bezplatne szkolenia.

  • 1. Data: 2004-05-05 06:20:18
    Temat: Firmy w trakcie restrukturyzacji? Bezplatne szkolenia.
    Od: "Dominik" <j...@S...ple>

    Witam,
    Zwracam sie z zapytaniem do grupowiczow, czy ktos z Was nie zna firm, ktore podlegaja
    lub podlegaly w ostatnim czasie restrukturyzacji (wazne zeby te firmy byly z terenow
    Wielkopolski). Firma w ktorej pracuje ma oferte szkolen finansowanych z funduszy
    Phare dla osob, ktore sa na wypowiedzeniu, stad tez, chcac pomoc jak najwiekszej
    liczbie osob z wojewodztwa zwrocilem sie na grupe. Jezeli ktos z grupowiczow zna
    takie firmy - bede zobowiazany za jakieklwiek namiary. A moze we firmach w ktorych
    Wy pracujecie szykuja sie jakies grupowe zwolnienia? Przy odpowiedzi na maila prosze
    uwazac na pulapke spamowa.
    Pozdrawiam
    Dominik
    j...@S...o2.ple

  • 2. Data: 2004-05-05 11:13:00
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Dominik; <c7a11d$jhp$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    > ktorych Wy pracujecie szykuja sie jakies grupowe zwolnienia? Przy
    > odpowiedzi na maila prosze uwazac na pulapke spamowa.

    ;)

    Jak grupowe, to lepiej załatw sobie znajomości w urzędzie pracy [chyba
    wojewódzkim????], bo trzeba je zgłaszać + wyroki sądowe odnośnie
    upadłości i "działań naprawczych". Sorry, że trochę nieskladnie to
    piszę, ale chwilowo nie chce mi się latać po ustawach. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)