PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma a Firma

  • 1. Data: 2005-01-11 19:39:58
    Temat: Firma a Firma
    Od: "ZYGA" <z...@p...onet.pl>

    Gdybyście mieli szansę dostać ofertę pracy w dwóch firmach jednocześnie
    SIEMENS oraz COMARCH na podobnym stanowisku, wynagrodzenie załóżmy podobne to
    w ktrórą firmę wybiralibyście??? może ktoś pracował w Siemensie albo COMARCHU i
    wie jakie warunki panują w tych firmach atmosfera pracy itd.

  • 2. Data: 2005-01-11 20:13:08
    Temat: Re: Firma a Firma
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    ZYGA wrote:
> [...]
    > w ktrórą firmę wybiralibyście??? może ktoś pracował w Siemensie albo COMARCHU i
    > wie jakie warunki panują w tych firmach atmosfera pracy itd.

    Siemens, to Siemens.
    A Comarch... mam do czynienia z softem Comarchu - wstydziłbym
    się komuś powiedzieć, że pracuję w tej firmie.

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl

  • 3. Data: 2005-01-11 21:58:24
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-11, ZYGA <z...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > podobne to w ktrórą firmę wybiralibyście??? może ktoś pracował w
    > Siemensie albo COMARCHU i wie jakie warunki panują w tych firmach
    Nie pracowałem w żadnej z tym firm. Mam znajomych w obu. Słyszałem opinię
    o obu. Wybrałbym Siemensa. Poza tym Wrocław to ładne miasto z fajnymi ludźmi.
    Kilka razy rozważałem przeprowadzkę, ale niestety wciąż znajduję pracę
    w Warszawie ;)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Dlaczego szuka się ładnych dziewczyn?
    Bo jak się znudzi to inny prędzej weźmie.

  • 4. Data: 2005-01-11 22:39:56
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 11 sty 2005 w liście
    [news:slrncu8j00.kra.arturcz@blabluga.hell.pl] Artur R. Czechowski
    [a...@h...pl] napisał(a):

    > Kilka razy rozważałem przeprowadzkę, ale
    > niestety wciąż znajduję pracę w Warszawie ;)

    Może przestań szukać ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 5. Data: 2005-01-11 23:15:45
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-11, Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> wrote:
    > Może przestań szukać ;)
    No, na razie przestałem :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [00:54] <TomekS!tsurmacz@okapi.ict.pwr.wroc.pl> a poza tym, to ja sobie
    zakładam po prostu grupy w domu i nie wiem, czego wszyscy ode mnie chcą