PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pieniadze na rozpoczecie DG?

  • 1. Data: 2005-01-11 20:43:05
    Temat: Pieniadze na rozpoczecie DG?
    Od: "Getynt" <g...@o...pl>

    Witam

    Czy istnieja jakies fundusze / pozyczki dla absolwentow szkol srednich i
    wyzszych na rozpoczecie DG ?

  • 2. Data: 2005-01-11 22:27:41
    Temat: Re: Pieniadze na rozpoczecie DG?
    Od: waldek <waldek20,05@poczta.onet.pl>

    On 11 Jan 2005 21:43:05 +0100, "Getynt" <g...@o...pl> wrote:
    >Czy istnieja jakies fundusze / pozyczki dla absolwentow szkol srednich i
    >wyzszych na rozpoczecie DG ?
    ---------
    istnieja - pogrzeb w necie - jest tego sporo - inkubatory przeds...
    kasa z EU itp -ale dostac ja graniczy z cudem i musisz solidnie sie
    napracowac zeby to dostac (super biz plan, kupa chodenia itp)

    a i tak zwykle dostaniesz mnie niz ci bank z np charg. karty albo
    debetu da :) - jak np ja -- poszedlem do Fundacji Micro czy jakos tak
    -- i zabilem sie smiechem -- max 7000zl + kupa zyrantow i zabawy i
    wszystko za cos 22% .. podczas gdy ja mam 2x tyle za 16% :)
    tak ze wiesz ....
    ale te inkubatory sa dobre - np moge ci lokal za mala kase wynajac i
    sluzyc porada np ksiegowoc itp - to sie moze srogo oplacic w biezacej
    dzialalnosci firmy

    pozdro
    waldek

    Why don't you get in the car? :o)