PracaGrupypl.praca.dyskusje › akwizycja

  • 1. Data: 2005-01-11 17:29:29
    Temat: akwizycja
    Od: "Karol" <k...@o...pl>

    Ogłoszenie z gazety wyborczej "umysłowa w śrudmieściu nr. tel 498-64-77 "
    Biuro miesci sie na ul. Plac Zbawiciela 2 lokal 31

    Przez telefon sympatyczna pani powiedziala mi ze szukaja asystenta szefa.
    Defakto okazała się to firma HERBA LIFE sprzedajaca kosmetyki czy cos w tym
    rodzaju. Praca typowo akwizycyjna. Nie polecam. Czuje sie oszukany i
    skompromitowany gdyz czekałem wraz z 30 innymi osobami na klatce schodowej
    jak jakis żul na rozmowe o prace a okazło się to taką ściemą....

    Pozdrawiam
    Karol Stefaniak