PracaGrupypl.praca.dyskusje › Piszę pracę na studia, proszę o udział w badaniu WAŻNE [nie spam!]

  • 1. Data: 2006-01-26 08:43:46
    Temat: Piszę pracę na studia, proszę o udział w badaniu WAŻNE [nie spam!]
    Od: "Paulina Soból" <P...@U...pl>

    Witam!
    Studiuję filologię polską w Uniwersytecie Łódzkim i w sesji letniej muszę
    oddać pracę z językoznawstwa. Postanowiłam więc zbadać
    temat związany z onomastyką, czyli nazwami własnymi, a mianowicie chcę
    sprawdzić czy użytkownicy języka polskiego nadają nazwy/imiona swoim
    komputerom
    i/lub telefonom komórkowym, jakie są to nazwy/imiona oraz jaka jest
    motywacja takich nazw/imion.
    Bardzo proszę tych, którzy takowe nazwy nadali swoim komputerom/komórkom o
    wypełnienie ankiety znajdującej się na stronie
    http://juliettqa.w.interia.pl/badanie.htm i przesłanie dalej mojej prośby
    (i/lub samego adresu strony z ankietą), aby jak najwięcej osób wzięło udział
    w badaniu.

    Ankiety są anonimowe, więc proszę o szczere i prawdziwe odpowiedzi!

    Wyniki ankiety będę zbierała do końca maja, więc jest dużo czasu, jednak
    proszę nie rzucić "w kąt" tego listu, bo jeśli wszyscy tak zrobią, to nie
    zbiorę wcale materiału do pracy :(

    Z góry dziękuję za zaangażowanie w ten projekt i za wszelką pomoc!

    Paulina Soból 'juliettqa'

    --
    p...@U...pl
    www.porte.parole.prv.pl

  • 2. Data: 2006-01-26 09:50:17
    Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl>

    Paulina Soból napisał(a):

> [...]
    > proszę nie rzucić "w kąt" tego listu, bo jeśli wszyscy tak zrobią, to nie

    ja mam takie małe tylko ale...

    chodzi o podanie maila na końcu, jeżeli ktoś chce otrzymać wyniki ankiety...

    lepszym pomysłem byłoby wrzucenie później tego na serwer, a potem na
    grupę linku...

    ciekawa jestem wyniku, ale to za mało, aby ot tak dawać maila komuś :)

    --
    E_m_i_

    "Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
    mieć mocne skrzydła.
    Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
    K. Chopin "Przebudzenie"

  • 3. Data: 2006-01-28 06:17:23
    Od: "Balans" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Paulina Soból" <P...@U...pl> napisał w
    wiadomości news:dra28d$1p8$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zbiorę wcale materiału do pracy :(
    >
    > Z góry dziękuję za zaangażowanie w ten projekt i za wszelką pomoc!

    Z całym szacunkiem - studenci filologii polskiej naprawdę nie mają
    ciekawszych - a właściwie praktyczniejszych i "normalniejszych" tematów do
    wyboru?

    Czytając ten post - zbaraniałem.
    Nazwy własne dla PC, dla aparatu komórkowego..... Hm...
    Faktem jest, że kiedyś (10 lat wstecz) "komóra" czy komputer były jakimś tam
    wyznacznikiem .. nie wiem, pozycji? stanu majątkowego?
    Dziś jednak są to sprzęty popularne niemal jak sztućce. Zwłaszcza aparaty
    telefoniczne. Przy takiej mnogości różnych ofert salonów sprzedazych różnych
    sieci komórkowych.
    Ciekawe, jakby to wyglądało - nazwać 6 widelców nazwami...
    Albo parę kapci - np Kaczorki... (bo żółte a nie bliźniacze...)

    Pozdrawiam, zanim rozpuk mi się nie skończy...:-)))))))))

    Balans

  • 4. Data: 2006-01-28 11:34:48
    Od: Blimunda <b...@v...pl>

    Balans napisał(a):

    > Z całym szacunkiem - studenci filologii polskiej naprawdę nie mają
    > ciekawszych - a właściwie praktyczniejszych i "normalniejszych" tematów do
    > wyboru?

    Mają, Balans, mają... ;)

    Bli

  • 5. Data: 2006-01-29 20:10:13
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Paulina Soból napisał(a):
> [...]
    > komputerom i/lub telefonom komórkowym, jakie są to nazwy/imiona oraz jaka jest

    Jasne jak słońce. Komórka to przedłużenie penisa,więc nazwałem ją
    Stefan. Chętnie pomogę bardzej i osobiście pogadam o tym z promotorem.

    pozdr.
    m.

    P.S. Czasem mówię do komputera: "ty glupi chuju", ale on się nie obraża.