PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki pracownikow firm informatycznych - raport.

  • 1. Data: 2005-10-19 13:20:01
    Temat: Zarobki pracownikow firm informatycznych - raport.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Portal WSS opublikował raport o zarobkach polskich informatykow, calosc
    znajdziecie tutaj: http://wss.pl/Articles/6191.aspx

    j.

    USSBuraque.org - kulinarno-proroczy serwis zaprasza.
    JMStrek.org - do you think JMS should do the next Star Trek series?

  • 2. Data: 2005-10-19 13:44:22
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    januszek napisał(a):
    > Portal WSS opublikował raport o zarobkach polskich informatykow, calosc
    > znajdziecie tutaj: http://wss.pl/Articles/6191.aspx
    Dziwny ten raport
    1) Wynika z niego ze programista w lodzkiem zarabia wiecej niz w
    mazowieckim czy malopolskim. Lodz lepsza niz Warszawka czy Krakow?
    2) Po cholere dane dot marketingowcow czy logistykow w raporcie o
    informatykach?
    3) Przy podawanych stawkach, nie mowia czy sa to stawki brutto czy netto
    i dla jakiego doswiadczenia (a rozbieznosc miedzy studentem a kims z
    doswiadczeniem moze byc duza)
    4) Z raportu wynika ze analitycy sa tylko w mazowieckim, admiinstratorow
    sieci nie ma w Lodzi, helpdescowcy sa tylko w slaskim.
    Byl ostatnio raport w Wyborczej, dot. porownania pensji w Polsce i za
    granica. Tylko ze porownywano polskim informatykow nie z Czechami,
    Wegrami czy Niemcami a Rosja, Chinami i Indiami. I z wykresow wynikalo
    ze w Polsce sie zarabia wiecej niz w Indiach, z tabelek na odwrot.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-10-19 16:38:22
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "badzio" napisał w wiadomości

    > 2) Po cholere dane dot marketingowcow czy logistykow w raporcie
    > o informatykach?

    Najpierw w tytule piszą: analiza wynagrodzeń pracowników działów
    informatycznych, a potem, że chodzi o pracowników firm z branży IT.
    Zdaje się, że to nie jest to samo?
    Dział informatyczny może być w każdej firmie, a firma z branży IT
    zatrudnia różnych pracowników, w tym i sprzątaczkę ;))

    > 3) Przy podawanych stawkach, nie mowia czy sa to stawki brutto
    > czy netto

    No ja tam widziałam na początku, że brutto.

    > 4) Z raportu wynika ze analitycy sa tylko w mazowieckim,
    > admiinstratorow sieci nie ma w Lodzi, helpdescowcy sa tylko
    > w slaskim.

    No bo to są te słynne Immonowskie statystyki :>>

> [...]
    > z Czechami, Wegrami czy Niemcami a Rosja, Chinami i Indiami.
    > I z wykresow wynikalo ze w Polsce sie zarabia wiecej niz w Indiach,

    ...które zawsze przedstawiają faktyczny obraz rzeczywistości :>>

    A wystarczy odpowiednio dobrać firmy do takich badań, a wyjdą
    nieprawdopodobne wyniki.
    No, ale przecież statystyki nie kłamią, prawda? :>>>

    --
    Koziorozec

  • 4. Data: 2005-10-19 19:42:38
    Temat: Fajny raport, dziękuję
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    Fajny raport, może się pszyda.

  • 5. Data: 2005-10-19 19:44:29
    Od: Lukasz <k...@b...pl>

> [...]
    > informatykach?
    > 3) Przy podawanych stawkach, nie mowia czy sa to stawki brutto czy netto

    Czepiasz sie. Doczytaj jeszcze raz raport.

    Pozdrawiam,

    Lukasz