PracaGrupypl.praca.dyskusje › Faceci i pasemka

  • 1. Data: 2003-02-22 15:43:08
    Temat: Faceci i pasemka
    Od: i...@o...pl (Izabell)

    Właśnie miałam starcie z moją mamą, która uważa, że faceci
    nie powinni robić sobie pasemek, a jeśli już to jest to
    zarezerowane dla artystów, gejów i fryzjerów. Co wy sądzicie na ten temat ?
    PS. Mi się u facetów podobają :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Izabell mailto:i...@o...pl

    --------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

    Tanie bilety lotnicze!
    http://samoloty.onet.pl

  • 2. Data: 2003-02-22 15:53:54
    Temat: Re: Faceci i pasemka
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <1...@o...pl> Izabell napisał(a):
    > Właœnie miałam starcie z mojš mamš, która uważa, że faceci
    > nie powinni robić sobie pasemek, a jeœli już to jest to
    > zarezerowane dla artystów, gejów i fryzjerów. Co wy sšdzicie na ten temat ?
    > PS. Mi się u facetów podobajš :-)

    NTG, ale podzielam zdanie Twojej mamy. ;)
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2003-02-22 16:06:39
    Od: "j.borowski" <j...@x...wp.pl>

    Czy aby nie pomyliłaś grup dyskusyjnych.
    Ta nie jest o gejach.
    J.B.

  • 4. Data: 2003-02-22 16:41:49
    Od: "Marek A. Czepil" <marek.czepilNIE LUBIE SPAMU@mamy.to>

    Izabell wrote:
> [...]

    Oczywiście chodzi o pasemka podczas szukania pracy na w/w stanowiska?
    Bo jeśli nie - to NTG!

    Marek A. Czepil
    GSM +48 601 800 310
    GG 3244493

  • 5. Data: 2003-02-22 16:44:06
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie powinni robić sobie pasemek, a jeśli już to jest to
    > zarezerowane dla artystów, gejów i fryzjerów. Co wy sądzicie na ten temat

    a zbierasz zdjecia george michaela z lat 80-ych ?
    troche wyszlo z mody i .... jakby poza temat tej grupy ;->

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 6. Data: 2003-02-22 16:46:46
    Od: "Zbigniewn" <Z...@i...pl>

> [...]
    > nie powinni robić sobie pasemek, a jeśli już to jest to
    > zarezerowane dla artystów, gejów i fryzjerów. Co wy sądzicie na ten temat
    _________
    Jeśli wcześniej sprawdziłaś że jego osobowość i charakter podobają Ci się
    także,
    to z pasemkami może być też ładny. Ale to bardziej pasuje na wyskok do
    dyskoteki niż do codziennej pracy poważnego mężczyznydla rodziny.
    Chyb, że jego skóra jest tego warta i jest taki zakręcony....a to jest dla
    Ciebie najistotniejsze.
    Pozdrawiam--
    ZbigniewN
    z...@i...pl

  • 7. Data: 2003-02-22 16:58:38
    Od: Dominika Kocińska <d...@s...telsat.wroc.pl>

    On Sat, 22 Feb 2003 17:44:06 +0100
    "dromader" <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > pozdrawiam ja ....
    > Marcin "dromader" Lanowy
    > "... ja kudlaty durnowaty reperuje stare graty" :))

    Co to jest moda...?

    ale w sumie teraz tyle sie słyszy o balejazu, moze mama na to spojrzy inaczej......:)

    pozdrawiam

    Domi

  • 8. Data: 2003-02-23 14:40:55
    Od: "Mariusz Twardawa" <t...@c...pl>