PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak jest z praca dla informatykow w Europie

  • 1. Data: 2003-02-22 13:40:46
    Temat: jak jest z praca dla informatykow w Europie
    Od: "mani@cx" <m...@i...pl>

    Czy ktos z Panstwa moze udzielic mi informacji jak wyglada rynek pracy dla
    informatykow w Europie i/lub poszczegolnych krajach (np. Irlandii, Anglii)?
    Wiem, ze kilka lat temu bylo duze zapotrzebowanie na specjalistow tej branzy
    na zachodzie, jednak ostatnimi czasy chyba nie mowi sie o tym zbyt duzo. Czy
    ktos zna jakies szczegoly? Czy nadal latwo szuka sie pracy w tej branzy i
    jak najlepiej sie do tego zabrac (np. czy wystarczy zwyczajnie wyslac cv jak
    robi sie to w Polsce)?

    pozdrawiam, Michal

  • 2. Data: 2003-02-23 21:43:06
    Temat: Re: jak jest z praca dla informatykow w Europie
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Czesc,
    jesli chodzi o Niemcy to polecam forum www.polonia-it.org

    pozdrowienia
    Thomas(tomek), hamburg

  • 3. Data: 2003-02-25 08:11:08
    Od: "qty" <q...@o...pl>

    jesli chodzi o Irlandie to slyszałem złe opinie. wydaje sie ze firmy oferuja
    duzo, ale po przeliczeniu z kosztami zycia, wcale nie rewelacja