PracaGrupypl.praca.dyskusjeExpat, przeprowadzka, "mienie przesiedleńcze" › Expat, przeprowadzka, "mienie przesiedleńcze"
    From: s...@g...pl (Sumo Fighter)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Expat, przeprowadzka, "mienie przesiedleńcze"
    Date: 1 Dec 2002 15:24:46 -0800

    Hi.
    Od stycznia mam podobno pracowac na zasadach "expata" w Pradze("w" nie
    "na").
    Mam parę pytań:
    1. Jak załatwia się przeprowadzkę? Powinienem poprosić Firmę o
    zafundowanie jej? ( wkoncu to niezła sumka się zrobi)
    2. Jak załatwiać formalności celne. Czy prywatny samochód też mam
    "przeprowadzić" przez granicę? Może przejerestrować go na czeskie
    numery?
    3. Jakie dodatkowe warunki warto wynegocjowac jako expat?